loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 18511 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (4)

گلچین مداحی های پرشور کریمی

اختصاصی سایت <بهداشت اف سی> به مناسبت ورود به ماه محرم

گلچین پرشورترین مداحی های حاج محمود کریمی برای دانلود

قسمتی از متن مداحی برای دانلود کلیک کنید
بعضی روزا فکر میکنم ، بار گناهم کاری کرده با من ، که پیش تو روسیاهم ... دانلود این مداحی
اذن دخول حرم تو ، یا اباالفضله ، دست عطا و کرم تو ، یا اباالفضله ... دانلود این مداحی
الهی بابا علی علی ، با من بمونی علی علی ، چراغ عمرم روشن بمونی ... دانلود این مداحی
ای حسین عشق منی ، ای حسین عشق منی ... دانلود این مداحی
به عرصه ی کربلا ، کفر چو طغیان گرفت ، ظلم جهانگیر شد ، عرصه ی میدان گرفت ... دانلود این مداحی
عمو جونم ، تا تو بودی ، سر و سامونی داشتیم ، تا تو رفتی دل پرخونی داشتیم ... دانلود این مداحی
داداش پریشونم ، بیا توی آغوشم ، توی نگاه تلخت ، حرف تو رو میخونم ... دانلود این مداحی
در غربت ، تک و تنها برس به دادم ، امید دل تنگم بیا جوادم ... دانلود این مداحی
سلام بابا بی جوابه ، روی دستاش جای طنابه ، دلها از غم کبابه ... دانلود این مداحی
شب تاره ، بی قراره دلی که چاره نداره ، نفسم مونده تو سینه ... دانلود این مداحی
مانده ام تنها ، سالار مضطر من ... دانلود این مداحی
میسوزم از درد ، در بین کوفه ، از قوم نامرد ، ای آفتاب عشق برگرد ... دانلود این مداحی
پرستوی سپیدم پر مزن مرو مادر ، دل از تو نبیردم دل مکن مرو مادر ... دانلود این مداحی
عشق یعنی دل سجود و سر سجود ، ذکر یا رب یا رب از عمق وجود ، عشق یعنی گریه های حیدری ، دختری دنبال نعش مادری ... دانلود این مداحی
به دلم برات شده بابام میاد بابام میاد بابام میاد امشب ... دانلود این مداحی
کلیپ تصویری با فرمت mp4 دانلود این مداحی

 

توجه توجه : برای دانلود مداحی های حاج محمود کریمی

در سال 1392 اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/07/18 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
مخلص همه ی نوکرای امام حسین و یارانش هتم.
غرض از مزاحمت ، من یک نوحه زمینه از حاج محمود آقا رو هر چی میگردم پیداش نمیکنم، «ای علمدار حسین ، علمدار علمدارعلمدار حضرت زهرا قبول کرده به فرزندیم، زاده ی ام البنین شد پسر فاطمه» من عاشق این نوحه ام، تو رو به شش ماهه امام حسین اگه دارید بزارید تو این سایت ، من بتونم امسال گوش بدمش، التماس دعا دارم ازتون، قول میدم دعاتون کنم، یا حسین

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1395/05/14 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

این نوحه حاج محمود ، (بعضی روزا فکر میکنم...) از نظر محتوایی بده. لطفا بردارید شاید حاجی خودشم دیگه راضی نباشه
میگه تو سوال اولی بگم علی
حالا شاید بشه توجیه کرد ولی اونی که ظاهرشه و ازش فهمیده میشه و حجته یه حرف غلط و کفره
پاسخ : عزیزم اگر حاجی ناراحت باشه باید در یکی از رسانه ها اعلام کنه که ایشون اعلام نکرده
و البته نباید برداشت ظاهری کرد منظور عظمت امام حسین هست که البته امام حسین هر کسی رو با هر عملی می تونه شفا بده و ظاهرش هم زیاد بد نیست

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/09/21 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

سلام . ببخشید این مداحی عمو جونم رو کاملشو میزارین . ممنون . من دوباره بر میگردم لطفا بزارینش شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شش در تاریخ 1393/01/24 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 39,787
  • بازدید کلی : 2,094,304
  • کدهای اختصاصی