loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 202 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

گزارش بازی فینال پیشکسوتان:

باید گفت که این بازی فینال واقعا در حد یک فینال واقعی بود . بازی از شور و هیجان بسیار بالایی برخوردار بود چون از همان ابتدا هر دو تیم بازی را به صورت تهاجمی آغاز کردند.
به محض شروع بازی تیم بهداشت اولین حمله ی خود را آغاز کرد ، پاس به عباس انیژپور رسید و او با یک شوت خوب اولین حمله ی تیم بهداشت را به گل تبدیل کرد و بازیکنان و نیمکت نشینان و طرفدارن بهداشت از گل زود هنگام عباس انیژ غرق در شادی شدند. اما این شادی بیش از دو دقیقه طول نکشید که تیم الهادی حمله ایی به  سمت دروازه ی بهداشت تدارک دید که در این حمله دروازه بان بهداشت با یک دفع ناقص توپ را جلوی پای حاج آقا ، شماره ی 10 الهادی انداخت و این بازیکن فرصت طلب تیم الهادی ، با یک دریبل کشویی دروازه بان را جا گذاشته و بازی را به تساوی کشاند. بازی از شدت بسیار زیادی برخوردار بود به گونه ایی که توپ تقریبا فقط در پشت محوطه ی جریمه ها جریان داشت . چند دقیقه بعد از گل دوم بازی ، یکی از بازیکنان بهداشت با ارسال یک پاس هوایی به پشت دفاع تیم الهادی فضایی را برای عباس انیژپور ساخت و این بازیکن توانست نهایت استفاده را ببرد و با یک ضربه ی تکنیکی شبیه به آکروباتیک دروازه ی تیم الهادی را باز کند با این حرکت شور و شوق دوباره تیم بهداشت را فرا گرفت. حاج آقا که می دید تیمش از بهداشت جا مانده سعی داشت تا با تکنیک خاص خود به داد تیمش برسد و با تلاش فراوان توانست یک ضربه ی آزاد پشت محوطه برای تیمش به دست اورد . یکی از بازیکنان الهادی پشت توپ قرار گرفت و با صوت داور یک پاس به بیرون را برای حاج آقا فرستاد که او هم با یک شوت دقیق توپ را به تور دروازه ی بهداشت چسباند . دوباره همه چیز مساوی شد. تیم الهادی هنوز نفس راحتی نکشیده بود که ابوذر پورانات بازیکن تیم بهداشت از پشت محوطه ی جریمه یک گل دیگر را برای تیم بهداشت به ارمغان آورد و دوباره برتری ازآن بهداشت شد. حملات دوباره شدت گرفت . لحظاتی بعد بازیکن تاثیرگذار تیم الهادی یعنی حاج آقا با چند دربیل توانست توپ را تا خط دروازه ی بهداشت پیش ببرد ولی در لحظات پایانی تبدیل شدن توپ به گل دخالت مرتضی عالیپور مانع از این کار شد و از تساوی دوباره جلوگیری شد.حمله ی بعدی از بهداشت بود که باز هم در راس حمله عباس انیژ بود که او هم موقعیتی شبیه به موقعیت تیم الهادی را به دست آورد و او نیزآن را از دست داد.بعد از چند دقیقه بازیکن نام آشنای بهداشت عباس انیژپور باز هم خوش درخشید و توانست گل سوم خود را از زاویه ی بسته به تیم الهادی تحمیل کند تا ترس از شکست را در دل تماشگران الهادی بیش از پیش کند . در آواخر نیمه ای اول بود که باز هم عباس انیژپور با فرصت طلبی خود یک موقعیت شوت به دست آورد که دروازه بان الهادی با یک دفع ناقص توپ را به شفیع پولادرگ تحویل داد اما شفیع نیز توپ را به جای گل به تیرک زد . نیمه ی اول با برتری 4 بر 2 تیم بهداشت پایان یافت.
نیمه ی دوم شور و هیجان نیمه ی اول را نداشت اما گل های زیادی در بر داشت. پس از شروع نیمه ی دوم تیم الهادی که خود را در آستانه ی شکست می دید به حملات پی در پی پرداخت و توانست با شوت شماره ی 11 آقای قاعدی اختلاف را به یک گل برساند.بازی آرام شد تا اینکه دوباره عباس انیژپور شوتی سرکش را روانه ی دروازه ی الهادی کرد که دروازه بان الهادی با یک واکنش خوب توپ را به کرنر هدایت کرد.چند دقیقه بعد با پاس عباس انیژپور مرتضی عالیپور صاحب یک موقیعیت شد که توپ را به تیرک افقی زد و توپ به صورت زیگزاگ به بیرون رفت. در گیر و دار حملات بهداشت باز هم حاج آقا شوتی را روانه ی دروازه ی بهداشت کرد که به تیرک خورد. بعد از آن بازیکن خلاق الهادی توانست با دربیل های پی در پی دفاع بهداشت را وادار به خطا کند تا یک پنالتی از روی نقطه ی دوم نصیب الهادی شود. حاج آقا پشت توپ ایستاد و پنالتی را به گل تبدیل کرد و دوباره امید را در دل طرفداران الهادی زنده کرد با این گل شور اشتیاق قهرمانی دوباره به تیم الهادی بازگشت. در اواسط نیمه ی دوم شماره ی 6 الهادی آقای رنجبر توپی رو دوباره به تیرک بهداشت زد باز هم عباس انیژپور بود که جواب این حمله را داد و یک موقعیت گل را ساخت ولی با بدشانسی آن را از دست داد. اواخر بازی بود  که عباس انیژپور شوتی دیگر را روانه ی دروازه ی الهادی کرد که باز هم دروازه بان آن را به کرنر هدایت کرد. اما این کرنر طور دیگر رقم خورد . بازیکن تیم بهداشت توپ را مستقیم به عباس انیژپور پاس داد و او نیز مانند همیشه با فرصت طلبی خود گل قهرمانی تیم بهداشت را به ثمر رساند . چند دقیقه بعد داور صوت پایان بازی را به صدا درآورد و موج شادی را به تیم بهداشت هدیه کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 155
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,324
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,795
  • بازدید ماه : 1,795
  • بازدید سال : 41,275
  • بازدید کلی : 2,095,792
  • کدهای اختصاصی