loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 171 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (3)

نتایج بازی های شب چهارم جان نور شهر دوراهک

در بازی اول از شب چهارم تیم های ایرانجوان و انیژپوریا در مقابل هم بازی کردند. این بازی شروعی بسیار ضعیف برای تیم ایرانجوان بود.

انیژپوریا  6  -  0  ایرانجوان

گلزنان انیژپوریا: احمد فاریابی(2 گل) ، عباس انیژپور(2 گل) ، مهدی جاتوت(1 گل)، نصرالله انیژ(1 گل)

::. تیم ایرانجوان .::

\"\"

*****************************************

نتیجه ی بازی دوم از شب چهارم

در بازی دوم از شب چهارم مسابقات جام نور ، دو تیم مدعی شاهد و بهداشت شهرداری در مقابل هم صف آرایی کردند. این مسابقه بسیار گرم و پرشور از آب درآمد . هر دو تیم بسیار جنگنده بازی کردند و موقعیت های گل زنی بسیاری خلق شد که واکنش های خوب سعید دوراهکی در دروازه ی بهداشت و کار خوب مهاجمان این تیم نتیجه را به نفع بهداشت رقم زد.

بهداشت شهرداری  2 - 0  شاهد

گلزنان بهداشت: جعفر دارستانی(1 گل) ، عباس خیاط(1 گل)

::. 2 گلزن بهداشت شهرداری مقابل شاهد .::

\"\"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط من محمد انگیزه هستم در تاریخ 1392/11/12 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

محمد سعی کن از اول برداریش کد رو دوباره سرچش کنی حتما بالا میاره چون امتحان کردم درست بود اگر هم دوباره زدی بازم نمیاره بالا نظر بده تا درستش کنم...

این نظر توسط من محمد انگیزه هستم در تاریخ 1392/11/12 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

آخه العان امتحانش کردم درس بود

این نظر توسط من محمد انگیزه هستم در تاریخ 1392/11/12 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

محمد این هدر برای سایتته
http://upload.tehran98.com/upme/uploads/959c35479aa2c6ed1.gif
پاسخ : نمیاد بالا . ارور میزنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 40,153
  • بازدید کلی : 2,094,670
  • کدهای اختصاصی