loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 213 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

شوخی های جالب و بامزه شبکه های اجتماعی 9 اسفند 1392

 

1- مهندسین آی تی یه کاری کنن که دیگه امسال مراسم عید دیدنی به صورت آنلاین انجام شه ما هم زیاد تو زحمت نیفتیم.


**********************************
2- بچه ها اگه نمی تونین یه اسم خوب درست حسابی رو بچه هاتون بذارین، بی خیال شین بذارین همون «نیو فولدر» بمونه!
**********************************
3- سر چهار راه یه وانت از چرغ قرمز رد شد، پلیس تو بلندگو گفت: وانت کجا می ری؟ وانتیه تو بلند گوش گفت: دارم می رم خونه! اینجور ملتی هستیم خلاصه.
**********************************
4- می خوام بدونم من الان دقیقا کجای زندگی ایستادم که اینقدر درد داره؟
**********************************
5- پسر چیست؟
یک انسان مظلوم و تنها که زمان به دنیا آمدنش می گویند: حال مادرش چجور است؟
موقع عروسیش می گویند: چه عروس زیبایی
و موقع مردنش می گویند: بیچاره زنش
**********************************
6- خانه چیست؟
خانه و بقیه لوازم درون اون زائده هایی هستند که اطراف کامپیوتر رو فرا گرفته اند!
**********************************
7- اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال، دیدم بلنده و جا نمی شه.
درش آوردم یه کمش رو خوردم دوباره گذاشتم، و در کمال تعجب دیدم نه بازم جا نمی شه!
**********************************
8- خیلی دلم می خواد بدونم اولین نفری که کشف کرد تخم مرغ خوردنیه، پیش خودش چی فکر کرده!
**********************************
9- هر وقت حوصله ندارم این همه صفحه رو ببندم و کامپیوترو خاموش کنم، کلید سه راهی رواز پایین با پام فشار می دم و خطاب به کامپیوتر می گم:
فکر کن برق رفت! والا! چه کاریه یه ساعت طولش می دین!
**********************************
10- کسایی که آی فون دارن باید بدونن که آی فون هم موبایل محسوب می شه و حتما لازم نیست توضیح بدن که «دارم با آی فونم آهنگ گوش می کنم» آره بابا!
**********************************
11- بعضیا انقدر قشنگ دروغ میگن آدم حیفش میاد باور نکنه.
**********************************
12- انقدر بدم میاد از این مسافرهایی که همیشه 10 متر قبل از مقصد ما پیاده می شن و ما رو هم مجبور می کنن پیاده شیم و او 10 متر رو پیاده بریم.
**********************************
13- اگه می خواین ناسزاهای جدید به ذهنتون برسه، تنهایی ماشین هول بدین! من امتحان کردم، خوب جواب می ده.
**********************************
14- مردم موقع خواب به رویاها و آرزوهاشون فکر می کنن اون وقت من همه اش حواسم به اینه که مبادا فردا یکی زودتر از من دخل ماکارونی توی یخچالو بیاره!
**********************************
15- مورد داشتیم دانشجوی ترم اولی به حراست دم دانشگاه گفته بابای مدرسه!
**********************************
16- پارسال اونقدری که من واسه تمیز کردن فرش های خونه پارو زدم، اگه واسه تایتانیک زده بودم همه نجات پیدا کرده بودن!
**********************************
17- کاش تو هندونه هم از سیستم طالبی و خربزه استفاده شده بود و همه تخماش یه جا جمع بود.
**********************************
18- استاد شیمی داشت با کلی هیجان درس می داد و می گفت از هیدروژن به اکسیژن، از اکسیژن به نیتروژن؛ یهو از ته کلاس گفتم: نیتروژن به گوشم!
**********************************
19- این همه درس خوندیم بالاخره نفهمیدیم این رابطه فیثاغورس چی بود؟ با کی رابطه داشت؟ عجب کلکی بود این فیثاغورس.
**********************************
20- نشد ما یه چیزی بخریم، بابامون نگه این چیه خریدی؟ واقعا لازم بود؟ چقدرم گرون خریدی، انداختن بهت!
**********************************
21- به داداشم اس ام اس دادم یه کم پول داری بهم قرض بدی؟ جواب داده: چی؟ اس ام است بدخط اومد!
**********************************
22- دیروز با مامانم دعوام شد ولی خدایی در حد آلبوم دادن نبود. شاید یه تک آهنگ بدم بیرون.
**********************************
23- به نظرم ما آخرین نسلی هستیم که احترام پدر و مادرمون رو نگه می داریم، حالا ببین کی گفتم.
**********************************
24- یه سری از دوستان فرصت نکردن تو برف عکس بگیرن و بذارن فیس بوک، حالا دارن تو گوگل سرچ می کنن «عکس برف از دور!»
**********************************
25- دیگه نبینم به جاستین بیبر بگین دخترها! دیگه 20 سالشه، واسه خودش خانمی شده.
**********************************
26- «از رو تصویر نزن جلو، خراب می شه» جمله نوستالژیک بچه های دهه شصتی. حالا این همه رو تصویر زدیم جلو خراب شد؟
**********************************
27- یه زمانی احساس می کنی اندازه موهای سرت رفیق داری اما وقتی بهشون احتیاج داری می فهمی که کچل بودی.
**********************************
28- بابام این ترم میگه یه کمم درس بخونی بد نیستا!
گفتم تو درس می بینی و من پیچش درس…
بابام 10 دقیقه سر تکون داد و اتاقو ترک کرد.
**********************************
29- اینقدری که من قلیون کشیدم
ناصرالدین شاه قاجار نکشید. حق منه عکسم روی قلیونا باشه! والا
**********************************
30- جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنویسید:
«ماشین صفره»
ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنین.
**********************************
31- مهریه عروس گُلمون چقدر باشه؟
3296 تا سکه بهار آزادی به نیت تعداد فرندهای فیس بوکش
**********************************
32- باب اسفنجی به پاتریک: من زشتم به هیچ دردی نمی خورم
پاتریک: چرا به درد می خوری، باعث می شی بقیه نسبت به خودشون حس بهتری داشته باشن!
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 841
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,312
  • بازدید ماه : 1,312
  • بازدید سال : 40,792
  • بازدید کلی : 2,095,309
  • کدهای اختصاصی