loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 735 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

« الــف »



ابر

1ـ اگر خواب ببينيد آسمان پوشيده از ابرهاي سياه و تيره است ، علامت آن است كه به خاطر اداره بد زندگي بدبخت خواهيد شد.
2ـ اگر خواب ببينيد از ميان ابرهاي سفيد ، خورشيد پرتوافشاني مي كند ، علامت آن است كه پس از كشيدن سختيها به سعادت و موفقيت دست خواهيد يافت.
3ـ اگر خواب ببينيد از ميان ابرها ستارگان مي درخشند ، نشانه آن است كه لذتهايي زودگذر و پيشرفتي اندك نصيب شما خواهد شد. 

 

ابرو

ديدن ابرو در خواب ، نشانة آن است كه در آينده اي نزديك با مسايل گمراه كننده اي روبرو خواهيد شد.

ابريشم

1ـ پوشيدن لباس ابريشمي در خواب ، علامت آن است كه با افراد بيگانه روابط دوستانه برقرار خواهيد كرد و به آرزوهاي بلند خود دست خواهيد يافت.
2ـ اگر دختري پارچة ابريشم قديمي در خواب ببيند ، نشانة آن است كه نسبت به اجداد خود غرور خاصي خواهد داشت ، مردي پروتمند ولي مسن از او خواستگاري خواهد كرد.
3ـ ديدن ابريشم كثيف و پاره در خواب نشانة آن است كه احترام آبا و اجدادي خود را به منجلاب رسوايي خواهيد كشاند.

ابزار

1ـ ديدن هر ابزاري در خواب ، نشانة كشيدن رنج و سختي براي انجام كاري است.
2ـ ديدن ابزار شكسته و مستعمل در خواب ، علامت آن است كه مرگ يا بيماري سخت يكي از دوستان يا نزديكان شما را تهديد مي كند.

ابزارجراحي

ديدن وسايل و ابزار در خواب ، نشانة آن است كه از مسئوليتي و بي اعتنايي دوستي نسبت به خود رنج خواهيد برد.

ابليس

1ـ ديدن ابليس در خواب ، نشانة روبرو شدن با حوادثي دهشتناك است. براي حفظ ظاهري آبرومندانه از استراتژي خاصي استفاده مي كنيد.
2ـ اگر در خواب شيطان را بكشيد ، نشانة آن است كه براي يافتن جايگاهي مناسب تر در زندگي ، دوستان بي قيد و بند خود را ترك مي گوييد.
3ـ اگر ابليس در غالب اديبي به خواب شما بيايد ، نشانة آن است كه بايد از دوستان چاپلوس و رياكار دوري كنيد.
4ـ اگر ابليس در غالب فردي ثروتمند به خواب شما بيايد ، نشانة آن است كه قادر نخواهيد شد از نفوذ خود براي ارتقاء مقام ديگران استفاده كنيد.
5ـ اگر خواب ببينيد ابليس آهنگين و آرام در گوش شما زمزمه مي كند ، علامت آن است كه در برابر وسوسه هاي شيطاني تسليم خواهيد شد.
6ـ اگر ابليس در غالب زني زيبا به خواب شما بيايد ، علامت آن است كه هر گونه احساس محبتي كه به ديگران داريد ، ناديده خواهيد گر فت.
7ـ اگر در خواب احساس كنيد مي خواهيد خود را از شر شيطان دور نگاهداريد ، نشانة آن است كه خواهيد كوشيد رفتار خود خواهانة خود را كنار بگذاريد و با ديگران تا آنجا كه مي توانيد منصفانه رفتار كنيد.

اتوبوس

اگر خواب ببينيد سوار بر اتوبوس از خيابانها مي گذريد ، علامت آن است كه وعده هايي احمقانه به خود خواهيد داد. با دوستان خود نيز اختلاف پيدا مي كنيد.

اتوكردن

1ـ اگر خواب ببينيد لباسي اتو مي كنيد ، نشانه آن است كه اوضاع كار و روابط خانوادگي شما بر وفق مراد خواهد بود.
2ـ اگر دختري خواب ببيند لباسي اتو مي زند و ناگاه دست خود را با اتو مي سوزانيد ، علامت آن است كه آرامش او را ، بيماري يا حسادت برهم خواهد زد.
3ـ اگر خواب ببينيد با اتو لباسي سوزانده ايد ، نشانة آن است كه رقيبي باعث نگراني خود و سوءظن شما خواهد شد.
4ـ اگر در خواب اتو به نظر خاموش و سرد بيايد ، نشانة آن است كه در خانوادة خود ، با كمبود محبت روبرو خواهيد شد.

اتومبيل

1ـ اگر خواب ببينيد مشغول رانندگي هستيد ، دلالت بر آن دارد كه در كار و زندگي خود تغييري مي دهيد و اين تغيير باعث نشاط و خوشحالي شما مي شود.
2ـ اگر خواب ببينيد هنگام رانندگي ، ماشين شما خراب و متوقف مي شود ، دلالت برآن دارد كه خوشگذراني به آن حدي كه شما انتظار داريد ، ادامه نمي يابد.
3ـ اگر خواب ببينيد از مقابل ماشيني كه در حال حركت است فرار مي كنيد ، دلالت بر آن دارد كه به درستي از رقابت و هم چشمي پرهيز مي كنيد.
4ـ اگر زن جواني خواب ببيند به جستجوي اتومبيلي مي گردد ، دلالت بر آن دارد كه براي جلب حمايت فردي تلاش مي كند ، اما موفق به جلب حمايت او نمي شود.

اجاق گاز

1ـ ديدن اجاق گاز در خواب ، نشانة آن است كه با پادرمياني شما ، اختلاف و اندوه از بين مي رود.
2ـ اگر دختري خواب ببيند روي اجاق گاز غذا مي پزد ، نشانة آن است كه با سپاسگذاري و قدرداني افراطي خود ، دوست صميمي خود را از دست مي دهد.

احتضار

1ـ اگر خواب ببينيد ديگران در حال احتضار هستند ، نشانة آن است كه شما و دوستانتان بداقبال هستيد.
2ـ اگر در خواب خود را در حال احتضار ببينيد ، علامت آن است كه با بي توجهي خود ارزش كارتان را كم مي كنيد و همچنين بيماريي شما را به مرگ تهديد مي كند.
3ـ اگر در خواب حيوانات وحشي را در حال احتضار ببينيد ، نشانة آن است كه از خطري خواهيد گريخت.
4ـ اگر خواب ببينيد حيوانات اهلي در حال احتضارند ، علامت آن است كه با آرامش و تسلط بر خود با هر وضعيتي روبرو مي شويد.

احضارارواح

اگر خواب ببينيد در مراسم احضار ارواح شركت كرده ايد ، نشانة آن است كه آشنايي و دوستي با افراد بيگانه ، بر زندگي شما تأثير منفي خواهد گذاشت.

اذيت و آزار

1ـ اگر خواب ببينيد مورد آزار كسي قرار گرفته ايد ، نشانة آن است كه دشمنان بر عليه شما به گفتگو نشسته اند.
2ـ اگر در خواب تجربة آزار دهنده اي را تحمل كنيد ، نشانة آن است كه مي خواهيد در روز بعد ، كارهايتان را با سرعت بسشتر به پيش ببريد.

ارتقاء

1ـ اگر خواب ببينيد به مقامي والا ارتقاء مي يابيد ، علامت آن است كه با مطالعه و دقت در كارها به پيشرفت و ثروت دست خواهيد يافت.
2ـ اگر خواب ببينيد به سمت آسمان صعود مي كنيد ، علامت آن است كه به ثروتي دست خواهيد يافت ، اما بايد براي حفظ و نگهداري ثروت خود بشتر بكوشيد.

ارث

اگر خواب ببينيد ارثي به شما رسيده است ، نشانة آن است كه به آرزوهاي خود دست خواهيد يافت.

اردو

1ـ اگر خواب ببينيد در هوايي آزاد مشغول خوشگذراني در اردويي هستيد ، نشانة آن است كه در انتظار تغييراتي در زندگي خود هستيد ، و آماده براي رفتن به سيفري طولاني و ملال آور خواهيد شد.
2ـ اگر درخواب اردوگاهي ببينيد ، نشانة آن است كه دوستان به موقعيتهاي بهتري در زندگي دست مي يابيد و شما به آينده اي تاريك خواهيد رسيد.
3ـ اگر دختري خواب ببيند در اردويي شركت كرده است ، علامت آن است كه خواستگار او براي تعيين روز ازدواج متزلزل است اما بعدها ثابت مي شود كه او فرد مهرباني است.
4ـ اگر دختري خواب ببيند در اردوي نظامي به سر مي برد ، نشانة آن است كه با اولين درخواست ازدواج خواهد كرد.
5ـ اگر زني شوهردار خواب ببيند در اردوي سربازان به سر مي برد ، نشانة آن است كه دامنش لكه دار مي شود و شوهرش او را طلاق مي دهد.

اردوي كار

اگر خواب ببينيد در اردويي مشغول كار هستيد ، علامت آن است كه اتفاقي تلخ براي شما پيش خواهد آمد.

ارقام

ديدن ارقام در خواب ، دلالت بر اشتباهات بسيار و آشفتگي فكري دارد .
اگر مراقب اعمال و حرفهاي خود نباشيد ، در معاملة بزرگي شكست مي خوريد.

اركستر

1ـ اگر خواب ببينيد يكي از اعضاي اركستر هستيد و مشغل نواختن ساز ، نشانة آن است كه نامزدتان وفادار و مؤدب خواهد بود و سرگرميهايي دلپذير در زندگي خواهيد داشت.
2ـ اگر خواب ببينيد به آهنگي كه اركستر مي نوازد گوش سپرده ايد ، نشانة‌آن است كه با كسب دانشهاي بشري هر دم صاحب شخصيتي قوي تر خواهيد شد ، و لطف و محبتي فراوان به سوي شما سرازير خواهد شد.

ارگ

1ـ اگر در خواب صداي ارگ را از كليسا بشنويد ، علامت آن است كه افراد خانواده از يكديگر جدا خواهند شد.
2ـ اگر خواب ببينيدبا ارگ آهنگ دلپذيري را مي نوازيد ، علامت آن است كه از آسايش دنيوي بهرمند مي گرديد و امتيازات اجتماعي زيادي به دست مي آوريد.
3ـ آواز محزوني كه به همراه نواختن ارگ در خواب به گوش برسد ، نشانة از دست دادن دوست يا مقامي است و همچنين حكايت از وظايفي خسته كننده دارد.

ارواح

1ـ ديدن روح در خواب ، نشانة آن است كه با مشكلي غيره منتظره مواجه خواهيد شد.
2ـ اگر خواب ببينيد روحي با لباس سفيد در مقابل شما هويدا مي شود ، نشانة‌آن است كه سلامت يكي از بهترين دوستانتان در معرض خطر است.
3ـ اگر خواب ببينيد روحي با لباس سياه در برابرتان ظاهر مي شود ، نشانة‌آن است كه با نيرنگ و بي وفايي ديگران روبرو خواهيد شد.
4ـ اگر با روحي در خواب صحبت كنيد ،‌ نشانة‌آن است كه اگر از منطق و عقل سليم خود پيروي كنيد و از مصيبت و شري كه در زندگي شماست ، جان سالم به در خواهيد برد.
5ـ اگر خواب ببينيد ارواحي به در و خانة شما ضربه مي زنند ،‌ نشانة‌ آن است كه دردسري ناگهاني گريبانتان را خواهد گرفت.
6ـ اگر خواب ببينيد روحي در پشت پارچه اي حركت مي كند ،‌ نشانة‌ آن است كه اگر مي خواهيد مرتكب اشتباه نشويد بايد احساسات خود را كنترل كنيد.
7ـ اگر در خواب احساس كنيد روح يكي از دوستانتان در اتاق شما سرگردان است ، نشانة‌ آن است كه احساس ناامني و نوميدي خواهيد كرد.
8ـ اگر خواب ببينيد ارواح موزيك مي نوازند ،‌ نشانة آن است كه تغييرات نامساعدي در زندگاني شما پديدار مي شود ، و اندوه به محيط خانة شما راه مي يابد.

اره

1ـ اگر خواب ببينيد با ارة دستي چوبي را اره مي كنيد ، علامت آن است كه زندگي خانوادگي شما لبريز از فعاليت و شور و شوق خواهد بود.
2ـ ديدن اره هاي بزرگ كه با نيروي برق كار مي كنند ، علامت آن است كه پذيرفتن وظيفه اي بزرگ ، باعث تحول و دگرگوني در زندگي شما خواهد شد. اگر زني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه نصايح او مورد توجه ديگران قرار خواهد گرفت.
3ـ ديدن ارة فرسوده كه دندانه هايش شكسته است ، علامت آن است كه با حوادثي نامساعد روبرو خواهيد شد و در زندگاني طعم شكست را خواهيد چشيد.
4ـ گم كردن اره در خواب ، علامت آن است كه دست به كارهايي مي زنيد كه برايتان مصيبت و بدبختي به همراه مي آورد.
5ـ شنيدن صداي اره كردن در خواب ، نشانة رسيدن به سعادت و خوشبختي است.
6ـ پيدا كردن اره اي مستعمل در خواب ، نشانة آن است كه كارها نتايجي نامطلوب به همراه خواهند داشت.
7ـ اگر خواب ببينيد اره اي را روي شانة خود حمل مي كنيد ، علامت آن است كه مسئوليتهايي بزرگ و پر منفعت به عهده خواهيد گرفت.

از دست دادن تعادل

1ـ اگر خواب ببينيد ناگهان روي چيزي مي خوريد و تعادل خود را از دست مي دهيد ، نشانة آن است كه با بي دقتي وظايف خود را انجام خواهيد داد.
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران به گونه اي تعادل خود را از دست مي دهند ، نشانة آن است كه از بي دقتي و غفلت ديگران بهره مي گيريد.

ازدواج

1ـ اگر دختري خواب ببيند با پيرمردي ازدواج مي كند ، علامت آن است كه با مشكلات فراواني روبرو خواهد شد . اما اگر خواب ببيند در هنگام جشن ازدواح مردي با لباس سياه از مقابلش مي گذرد و نگاه ملامت آميزي به او مي كند نشانة آن است كه سردي بي تقاوتي يكي از دوستان او را نااميد مي سازد .
2ـ ديدن مراسم ازدواج ديگران در خواب با ميهماناني شادمان كه لباسهايي زيبا بر تن كرده اند ، علامت آن است كه از زندگي لذتهايي عالي خواهيد برد . اما اگرميهمانان لباسهايي سياه بر تن كرده باشند ، علامت آن است كه در آينده به سوگ كسي خواهيد نشست .
3ـ اگر خواب ببينيد با كسي پيمان ازدواج مي بنديد ، نشانة آن است كه خبرهايي ناگوار خواهيد شنيد.
4ـ اگر خواب ببينيد در جشن ازدواج كسي شركت كرده ايد ، نشانة آن است كه امور شغلي به طرز باور نكردني اميد بخش خواهد شد . و از فكر كردن به افراد مورد علاقة‌خود لذت زيادي خواهيد برد .
5ـ اگر خواب ببينيد در جشن ازدواح واقعه اي ناگوار رخ مي دهد ، علت آن است كه به بيماري مبتلا خواهيد شد . يا از مرگ يكي از اعضاي خانوادة خود رنج خواهيد كشيد .
6ـ اگر دختري خواب ببيند عروس شده است اما هيچ احساس خوشحالي نمي كند ، علامت آن است كه در زندگي به نوميدي دچار خواهد شد ، و در امور عاطفي شكست خواهد خورد .

ازدواج با افراد كشور ديگر

1ـ اگر خواب ببينيد با فردي خارجي ازدواج مي كنيد ، نشانة آن است كه با ديگران به دعوا ومشاجره خواهيد پرداخت .

اژدها

ديدن اژدها در خواب ، نشانة آن است كه بر نفس شما شهوات تسلط مي يابد و ممكن است به ديگران اجازه دهيد از تمايلات و هوا و هوسهاي شما سوء استفاده كنند ، بايد بر هوا و هوس و نفس خود تسلط پيدا كنيد .

اسارت

1ـ اگر خواب ببينيد اسير شده ايد ، نشانة آن است كه احتمالاً درگير خيانتي خواهيد شد ، كه اگر نتوانيد آن را حل و فصل كنيد ، بدبخت و نوميد مي شويد .

اسارتگاه

1ـ ديدن اسارتگاه در خواب ، علامت آن است كه به بدبختي دجار خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد فردي از اسارتگاه آزاد مي شويد ، علامت آن است كه سرانجام از شر بدبختي و نوميدي خود را آزاد خواهيد ساخت .

اسب

1ـ اگر در خواب اسب سفيدي را تماشا كنيد يا سوار آن شويد ، علامت آن است كه با زنان و مردان خوش بر خورد معاشرت خواهيد داشت . اما اگر اسب سفيد كثيف و لاغر باشد ، نشانة آن است كه دوست يا زني حسود از اعتماد شما سوء استفاده مي كند . اما اگر اسب سياه باشد ، نشانة آن است كه بخت يار شما خواهد بود اما با اين همه ، متوسل به فريت و نيرنگ مي شويد و دست به كاري خطا مي زنيد .
2ـ اگر زني خواب ببيند بر اسبي سفيد سوار شده است ، نشانة آن است كه شوهرش نسبت به او بي وفا خواهد بود .
3ـ ديدن اسبهايي با رنگ تيره در خواب ، علامت آن است كه برخي از لذتهاي زود گذر را تجربه خواهيد كرد .
4ـ اگر خواب ببينيد با اسبي از نژاد اصيل و رنگ كهر سواري مي كنيد ، نشانة آن است كه به ثروتي دست مي يابيد . اگر زني چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه او خود را تسليم پيشرفتهاي زود گذر و ماديات مي كند .
5ـ اگر در خواب اسب تندرويي ببينيد يا بر آن سوار شويد ، علامت آن است كه زندگي اي راحت و آسوده خواهيد داشت .
6ـ سوار شدن بر اسبي سركش در خواب ، علامت آن است كه در اثر حماقت زير دستان يا دوستي از منافع شما سوء استفاده مي كند .
7ـ اگر خواب ببينيد اسبي با اسبهاي ديگر در حال فرار است ، نشانة آن است كه خبر بيماري دوستي به گوش شما خواهد رسيد .
8ـ اگر در خواب اسبي از نژاد اصيل ببينيد ، نشانة آن است كه در ساية زندگي بسيار آسوده دست به اعمالي غير اخلاقي خواهيد زد .
9ـ ديدن كره ماديان در خواب ، نشانة تفاهم و دوستي بين افراد است .
10ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسب از رودخانه اي مي گذريد ، علامت آن است كه به زودي در زندگي اقبال به شما روي مي آورد . اما اگر آب رودخانه متلاطم و ناآرام باشد ، نشانة آن است كه خوشيها به نوميدي مبدل مي گردند .
11 ـ اگر خواب ببينيد بر پشت اسبي سوار شده ايد و از رودخانه اي زلال و زيبا مي گذريد ، نشانة آن است كه آرزوهاي شما به سرعت برآورده مي شود . اگر مردي تاجر ، چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه به ثروتي فراوان دست خواهد يافت .
12ـ ديدن اسب زخمي در خواب ، نشانة آن است كه دوستان به دردسر خواهند افتاد .
13ـ ديدن اسب مرده در خواب ، علامت هجوم نوميديهاست .
14ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسبي هستيد كه يورتمه مي رود ، نشانة آن است كه آرزوهاي شما به سختي برآورده مي شود . اگر خواب ببينيد از روي اسبي كه يورتمه مي رود به زمين مي افتيد ، علامت آن است كه در كار خود رقيب مقتدري خواهيد داشت كه اجازه نمي دهد به پيروزي كامل دست يابيد .
15 ـ اگر خواب ببينيد اسبي به شما لگد مي زند ، نشانة‌آن است كه به خواستگاري زني مي رويد كه شما را نمي پذيرد . و به علت بيماري و عدم سلامت زندگي نابساماني خواهيد داشت .
16ـ اگر خواب ببينيد دهنة اسبي را مي گيريد و اسب را رام مي كنيد يا زين كه در هر كاري موفق خواهيد بود . اما اگر در خواب موفق نشويد دهانة اسب وحشي را بگيريد يا زيني بر پشت او بنهيد و اسب بگريزد ، علامت آن است كه بخت و اقبال به شما پشت مي كند .
17ـ ديدن اسبهاي خال دار در خواب ، علامت آن است كه دست به هر كاري كه بزنيد ، سودآور خواهد بود .
18ـ اگر خواب ببينيد نعل اسبي داريد ، علامت آن است كه يقيناً به موفقيت دست خواهيد يافت . اگر دختري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه همسري وفادار خواهد يافت .
19ـ اگر در خواب نعل اسبي ببينيد ، علامت آن است كه با تلاش خود ثروتي گرد مي آوريد .
20 ـ ديدن اسبهاي مسابقه در خواب نشانة آن است كه در زندگي بيشتر به خوش گذراني مي پردازيد.
21ـ اگر خواب ببينيد با اسبي در مسابقه اي شركت كرده ايد ، علامت آن است كه سعادتمند مي شويد و از زندگي خود لذت مي بريد .
22ـ اگر خواب ببينيد اسبي رامي كشيد ، نشانة آن است كه با خودخواهي دوستان را از خود دور مي كنيد .
23ـ اگر خواب ببينيد بر اسبي بي زين سوار شده ايد ، علامت آن است كه با تلاش بسيارتحمل سختيهاي زندگي به ثروت و آسايش دست مي يابيد .
24ـ اگر زني خواب ببيند ، بر اسبي بي زين سوار شده است ، نشانة آن است كه ديگران به او كمك خواهند كرد تا زندگي اي فارغ و آسوده داشته باشد .
25ـ اگر خواب ببينيد اسبي را قشو مي كنيد ، نشانة آن است كه از كار اصلي خود براي كسب لذتهاي زودگذر فارغ مي شويد .
26ـ اگر خواب ببينيد دم يا يال اسبي را آرايش مي كنيد ، علامت آن است كه از كار اصلي خود براي كسب لذتهاي زودگذر فارغ مي شويد .
27ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسب از تپه اي بالا مي رويد و ناگهان اسب سرازير مي شود و شما بر نوك تپه تتها مي مانيد ، نشانة آن است كه بر عليه كينه و نيرنگ دشمنان مبارزه مي كنيد و سر انجام پيروز مي شويد . اما اگر با اسب به نوك تپه برسيد ، علامت آن است كه اتفاقي به مقامي والا دست مي يابيد .
28ـ اگر دختري خواب ببيند سوار بر اسب سياهي است ، نشانة آن است كه آرزوهاي او در مواقع غير قابل پيش بيني بر آورده مي شود .
29ـ اگر در خواب به اسبي تازه وارد نگاه كنيد ، علامت آن است كه ناراحتي به شكل غريبي محو مي شود و آسايش و رفاه شما را در بر مي گيرد.
30ـ اگر خواب ببينيد نعل كوچكي بر پاي اسبي مي كوييد كه اندازة پاي او نيست ، نشانة آن است كه در شراكت با ديگران متهم به عملي خطا مي شويد.
31ـ اگر خواب ببينيد سوار بر اسبي از تپه اي پايين مي آييد ، علامت آن است كه اتفافاتي شما را نوميد مي سازد.
32ـ اگر دختري خواب ببيند دوستي پشت سر او سواري مي كند ، علامت آن است كه مورد توجه مردي بلندمرتبه قرار خواهد گرفت. اما اگر در خواب بترسيد ، نشانة آن است كه شايد حسادت ديگران را نسبت به خود برانگيزيد.
33ـ اگر دختري خواب ببيند به هنگام پياده شدن از اسب ، اسب تبديل به خوكي مي گردد ، علامت آن است كه خواستگاري مردي ثروتمند را ناديده مي گيريد و ترجيح مي دهد كه فعلاً مجرد باشد.
34ـ اگر دختري خواب ببيند سوار بر اسب سفيد از تپه ها بالا و پايين مي رود و فردي با اسب سياه او را تعقيب مي كند ، نشانة آن است كه مدتي ميان اندوه و شادي در نوسان خواهد بود . و در اين مدت دشمني مدام مي كوشد ، او را مغلوب سازد .
35ـ اگر خواب ببينيد اسبي با اندام انسان روي تخت خوابي فرود مي آيد ، و هر چه به شما نزديكتر مي شود اندام او به مردي شباهت مي يابد و چيزي به سوي شما مي اندازد كه اول شبيه لاستيكي است و بعد مانند زنبور بزرگي ، علامت آن است كه آرزوها و اميدها از دست رفته ديگر بار به دست نمي آيد .

استحمام

1ـ اگر شخصي جوان خواب ببيند حمام مي كند ، نشانة‌ آن است كه به جنس مخالفي دل داده است ، و در هراس است كه مبادا در اثر تبليغات منفي ديگران نسبت به فرد مورد نظر عقيده اش تغيير يابد .
2ـ اگر زني حامله خواب ببيند استحمام مي كند ، دلالت بر آن دارد كه سقط جنين خواهد كرد . و اگر مردي در خواب خود را در حال استحمام و شستشو ببيند ، به اين معناست كه مورد بي وفايي خواهد شد . بعد از چنين خوابي هر نوع معامله اي بايد با احتياط و محافظه كاري انجام شود .
3ـ اگر همراه ديگران در خواب خود را مشغول شستشو و استحمام ببينيد ، نشانة آن است كه بايد از دوستان شرور دوري كنيد ، اين خواب بدنامي و رسوايي به دنبال دارد .
4ـ اگر خواب ببينيد با آبي گل آلود در حال استحمام هستيد ، دلالت بر آن دارد كه دشمنان در نزديكي شما هستند .
5ـ اگر بيوه زني خواب ببيند استحمام مي كند ، نشانة آن است كه از پيمانهاي قبلي خود دست برداشته است و در انتظار شوهري ديگر است .
6ـ اگر دختران خواب ببينند در حال استحمام هستند ، بايد از گرفتن دوست بپرهيزند .
7ـ استحمام با آب گرم معمولاً نشانة آن است كه وقايع بدي در انتظار شماست .
8ـ استحمام با آب سرد و پاكيزه نشانة آن است كه در مدتي طولاني سلامت خواهيد بود . و با شادماني زندگي خواهيد كرد .
9ـ آب تني و شستشو در آب دريا ، نشانة آن است كه بعد از كسب دانش ، شغلي مورد علاقه به دست خواهيد آورد .

استخدام

1ـ اگر خواب ببينيد بي كار هستيد و براي استخدام به دنبال كار مي گرديد ، علامت آن است كه از روي وجدان كار مي كنيد و براي همين نبايد نگران چيزي باشيد . زيرا ديگران هميشه به شما و كارتان نيازمندند .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران را استخدام مي كنيد ، علامت آن است كه در امور مالي زيان خواهيد كرد .

استخوان

1ـ اگر خواب ببينيد استخوانهايتان از زير پوست بدن تان بيرون زده است ، نشانة آن است كه كسي قصد دارد شما را به خيانت وادار كند .
2ـ ديدن تپه اي از استخوان در خواب ، نشانة آثار قحطي و آلودگي است .

استعفاء

1ـ اگر خواب ببينيد از مقامي استعفاء مي دهيد ، علامت آن است كه وظايف جديد را به نحوي نامطلوب آغاز خواهيد كرد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران از مقام خود استعفاء مي دهند ، علامت آن است كه خبرهايي ناخوشايند به گوشتان خواهد رسيد .

اسفنج

1ـ ديدن اسفنج در خواب ، نشانة آن است كه فريب و نيرنگ ديگران را خواهيد خورد .
2ـ اگر خواب ببينيد براي نظافت از ابر يا اسفنج استفاده مي كنيد ، نشانة آن است كه قرباني حماقت خود خواهيد شد .

اسكلت

1ـ ديدن اسكلت در خواب ، نشانة آن است كه از دست دشمنان خود رنج خواهيد كشيد .
2ـ اگر خواب ببينيد پوست و گوشتي بر تنشان نيست و اسكلتي هستيد ، علامت آن است كه از موضوعي بيهوده عذاب مي كشيد ، بايد بيشتر به خود مسلط شويد .
3ـ اگر خواب ببينيد اسكلتي پيوسته به دنبالتان حركت مي كند ، نشانة آن است كه به زودي با واقعه اي تكان دهنده روبرو خواهيد شد .

اسكلت مرگ

1ـ ديدن اسكلت مرگ در خواب ، نشانة آن است كه به تأثيرات منفي كار ديگران مبتلا خواهيد شد و خوشبختي از چنگ شما مي گريزد .
2ـ ديدن اسكلت مرگ روي اعلامية سوگواري ، نشانة آن است كه ترس و هراس شما بي جهت است ، وقايع مطلوبي برايتان رخ خواهد داد .

اسكله

1ـ ديدن اسكله در خواب ، نشانة آن است كه در آينده تصميم مي گيريد به جهانگردي بپردازيد .
2ـ اگر خواب ببينيد هنگام ايستادن بر اسكله به كشتي ها نگاه مي كنيد ، نشانة آن است كه آرزوها و خواسته ها ي شما به ثمر خواهد رسيد .

اسكيت

1ـ اگر خواب ببينيد روي يخ اسكيت بازي مي كنيد ، نشانة آن است كه در آستانة از دست دادن موقعيتي ارزشمند قرار گرفته ايد . اگر خواب ببينيد هنگام اسكيت بازي يخ مي شكند و در آب فرو مي رويد ، نشانة آن است كه از نصيحت هاي دوستاني با ارزش برخوردار خواهيد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران مشغول اسكيت بازي هستند ، علامت آن است كه نام شما را در كنار نامي كه شما ستايشش مي كنيد ، با رسوايي ياد خواهند كرد .
3ـ ديدن كفشهاي اسكيت در خواب ، نشانة آن است كه با هم نشينان خود سر سازگاري نخواهيد داشت .

اسلحه

1ـ ديدن اسلحه در خواب ،‌ نشانة رنج و اندوه است .
2ـ شتيدن صداي شليك اسلحه در خواب ، نشانة از دست دادن كار است .
3ـ اگر در خواب با اسلحه به طرف كسي تيراندازي كنيد ، نشانة آن است كه به راهي خطا خواهيد رفت .
4ـ اگر در خواب كسي با اسلحه به طرف شما تيراندازي كند ، علامت آن است كه به بيماريي خطرناك دچار خواهيد شد و افراد خطاكار شما را ناراحت خواهند ساخت .
5ـ اگر زني خواب ببيند با اسلحه تيراندازي مي كند ، علامت آن است كه با ديگران جروبحث و مشاجره خواهد كرد و شهوت نامطلوب او را به تباهي خواهد كشاند .

اسيد

1ـ نوشيدن هر چيز در خواب كه خاصيت اسيدي داشته باشد ، نشانة آن است كه در آينده نگراني و اضطراب فراواني خواهيد داشت .
2ـ اگر زني خواب ببيند مشروب الكلي مي نوشد ، معنايش اين است كه احتمال دارد براي رفع اختلافات ديگران ميانجي شود و در اين راه سلامتش به خطر بيفتد .
3ـ ديدن خواب اسيدهاي سمي ، نشان مي دهد كه خيانتي كه بر عليه شما شكل مي گيرد ، افشاء خواهد شد .

اشك

1ـ گريه كردن در خواب ، نشانة آن است كه به زودي گرفتاري شما را محاصره خواهد كرد .
2ـ ديدن گريستن ديگران در خواب ، علامت آن است كه اندوه شما شادماني ديگران را تحت تأثير قرار خواهد داد .

اصلاح صورت

1ـ اگر خواب ببينيد صورت خود را اصلاح كرده ايد ، علامت آن است كه شيادان بر سر شما كلاه مي گذارند.
2ـ اگر خواب ببينيد مشغول اصلاح صورت خود هستيد ، علامت آن است كه بر اعضاي خانواده مسلط مي شويد و به آنان فرمان مي دهيد .
3ـ اگر خواب ببينيد بعد از اصلاح ، صورت شما لطيف شده است ، علامت آن است كه به آسودگي و آرامش دست مي يابيد و دوستان مطيع ادارة شما خواهند بود . اما اگر بعد از اصلاح صورت شما زبر و چركيده به نظر برسد ، علامت آن است كه با مشاجرات و اختلافات بسياري روبرو خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد به هنگام اصلاح از تيغي كند استفاده مي كنيد و صورتتان كشيده مي شود ، نشانة آن است كه بهانه اي به دست دوستان مي دهيد تا بتوانند از زندگي خصوصي شما انتقاد كنند .
5ـ اگر خواب ببينيد به هنگام اصلاح ، ريش شما خاكستري به نظر مي رسد ، نشانة آن است كه از هر گونه قضاوت نسبت به افرادي كه ادعاي دوستي با شما را دارند ، پرهيز مي كنيد .
6ـ اگر زني در خواب ببيند مردي صورت خود را اصلاح مي كند ، علامت آن است كه در تفريحات ناشايست افراط مي كند و نتيجه آلوده و فاسد مي گردد .
7ـ اگر زني خواب ببيند چون مردان صورت خود را اصلاح مي كند ، علامت آن است كه آنقدر خصوصيات مردانه در رفتارش هويدا مي شود كه مردان با تنفر از او روي بر مي گردانند .

اصلاح موي سر

1ـ اگر خواب ببينيد مي خواهيد به آرايشگاه برويد و موي سر خود را اصلاح كنيد ، علامت آن است كه براي پيش بردن اهداف خود نقشه مي كشيد . اما نيروي كافي براي عملي كردن نقشه ها صرف نمي كنيد .

اظهار عشق

1ـ اگر زني خواب ببيند كسي به او اظهار عشق مي كند ، نشانة آن است كه آنطور كه انتظار مي رود كسي حاضر به خواستگاري او نيست ، و به دنبال كسب لذتهاي واهي نااميدي خواهد بود .
2ـ اگر مردي خواب ببيند به زني اظهار عشق مي كند ، دلالت بر آن دارد كه او در خور دوستي و رفاقت نيست .
3ـ اگر خواب ببينيد يكي از اقوام به شما اظهار عشق مي كند ، نشانة رنح و نااميدي است .
4ـ اگر خواب ببينيد با يكي از اقوام مكاتبة عاشقانه داريد ، نشانة آن است كه بين اقوام و بستگان اختلاف بوجود مي آيد .

اعتبار

1ـ اگر خواب ببينيد از راه نفوذ و اعتبار ديگران به دنبال رتبه و مقامي هستيد ، نشانة آن است كه به اهداف خود دست نخواهيد يافت .
2ـ اگر خواب ببينيد صاحب اعتبار و مقامي مهم هستيد ، علامت آن است كه آينده اي درخشان در پيش رو خواهيد داشت .
3ـ اگر خواب ببينيد دوستانتان صاحب اعتبار و مقامي هستند ، علامت آن است كه مصاحبي هم فكر شما را از شر نگراني و اضطراب نجات خواهد داد .

اعداد

ديدن اعداد در خواب ، علامت آن است كه اوضاع بدكار باعث ناراحتي و پريشاني شما خواهد شد .

اعدام

1ـ مشاهدة اعدام ديگران در خواب ، علامت آن است كه به خاطر بي توجهي ديگران از مصيبتي رنج خواهيد برد .
2ـ اگر خواب ببينيد شما را مي خواهند اعدام كنند ، نشانة آن است كه اقبال به شما روي مي آورد و بر دشمنان غالب مي شويد و در كسب ثروت پيروز خواهيد بود .
3ـ اگر خواب ببينيد مردم در مراسم اعدام اجتماع كرده اند ، علامت آن است كه دشمنان با هم متحد مي شوند تا موقعيت شما را متزلزل سازند .

اعلاميه

1ـ اگر خواب ببينيد اعلاميه اي را پخش مي كنيد ، علامت آن است كه به علت دعوا و مشاجرات ، كارتان به دادگاه كشيده خواهد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد اعلاميه اي را چاپ مي كنيد ، نشانة آن است كه اخباري ناخوشايند خواهيد شنيد .

افعي

1ـ اگر خواب ببينيد افعي دوست شما را نيش مي زند و او چون مرده نقش بر زمين مي شود اما در همان حالت نفس مي كشد ، و باز افعي نيشي ديگر به او مي زند و دوست شما از جاي خود بلند مي شود ، و بعد از اين وقايع هر دو پشت بوته ها ناپديد مي شويد ، نشانة آن است كه دوستان شما از واقعه اي بد ، پريشان خواهند شد و به شما نيز زيان خواهد خورد .
2ـ اگر زني جوان خواب مار افعي را ببيند ، نشانة آن است كه كسي با فريب مي خواهد او را به دردسر بياندازد . اما اگر در خواب ببيند كه مار از او مي گريزد ، به اين معناست كه در مقابل حمله هاي ديگران توانايي دفاع از خود را خواهد داشت .

افليج

1ـ اگر خواب ببينيد افليح شده ايد ، نشانة آن است كه قراردادهايي بي ثبات با ديگران مي بنديد .
2ـ اگر خواب ببينيد دوستتان افليح شده است ، علامت آن است كه دچار بيماري و ترديد خواهيد شد . ترديدي كه به درون خانة شما نيز نفوذ خواهد يافت .
3ـ اگر كسي خواب ببيند يارش افليج شده است ، نشانة آن است كه نارضايتي از موضوعي شادماني او را تحت الشعاع قرار خواهد داد .

اقامتگاه

1ـ اگر خواب ببينيد محل اقامبي براي خود پيدا نمي كنيد ، ايمان خود را از دست خواهيد داد .
2ـ اگر خواب ببينيد محلي براي اقامت وجود ندارد ، به اين معناست كه تلاشهابتان بي ثمر خواهد ماند .
3ـ اگر خواب ببينيد اقامتگاه و محل زندگي شما تغيير يافته است ، نشانة آن است كه بزودي پيغامهايي دريافت خواهيد كرد ، و سفرهاي زيادي پيش رو خواهيد داشت .
4ـ اگر زن جواني خواب ببيند محل اقامت خود را ترك كرده است ، نشانة آن است كه به او تهمت و افترا خواهند زد .

اقيانوس

1ـ ديدن اقيانوس آرام در خواب ، براي ملوانان نشانة سفرهايي سود آور و دلپذير است . براي تجار نشانة دادوستد هايي پر منفعت است ، براي جوانان نشانة وصال و يافتن همسري زيبا است .
2ـ اگر در خواب اقيانوس را از فاصله اي دور ببينيد و صداي تصادم امواج را با بدنة كشتي ها بشنويد ، نشانة آن است كه اوقاتي پر از تشنج د رمحيط خانواده خواهيد داشت .
3ـ اگر خواب ببينيد امواج كف آلود اقيانوس ، ساحل را مي ليسد ، علامت آن است كه زير كانه از چنگ دشمنان خواهيد گريخت .
4ـ اگر خواب ببينيد عمق اقيانوس آنقدر كم است كه مي توانيد به راحتي در آن راه برويد ، علامت آن است كه كسب موفقيت با سختي و اندوه آميخته است .
5ـ اگر با كشتي از اقيانوس آرام بگذريد ، علامت آن است كه در زندگي طعم سعادت و خوشبختي را خواهيد چشيد .

الاغ

1ـ ديدن الاغ در خواب ، نشانة آزردگي خاطر است واخباري كه دير از موعد به شما مي رسد .
2ـ اگر الاغها را در حال حمل بار در خواب ببينيد ، نشانة كار فراوان و بردباري بسيار است و موفقيت شما در سفر و امور شخصي .
3ـ اگر خواب ببينيد الاغي به دنبال شما مي آيد ، نشانة آن است كه حرفها و تهمت هايي كه پشت سر شما زده مي شود ، روزگار ملال آوري براي شما بوجود خواهد آورد .
4ـ اگر خواب ببينيد الاغ سواري مي كنيد ، دلالت بر آن دارد كه در دعواهاي غير قابل پيش بيني ، شركت خواهيد كرد .

الك

1ـ ديدن الك در خواب ، نشانة آن است كه در معامله اي كه با ديگران مي كنيد زيان خواهيد ديد .
2ـ اگر خواب ببينيد سوراخهاي الك بسيار ريز است ، نشانة آن است كه اقبال مي يابيد در تصميم نادرست خود تجديد نظر مي كنيد .
3ـ اگر خواب ببينيد سوراخهاي الك خيلي درشت است ، نشانة‌ آن است كه هرآنچه با زحمت به دست آورده ايد ، سرانجام از دست خواهيد داد .

الكتريسته

1ـ احساس الكتريستة اندك در اندامها به هنگام خواب ، علامت تغييراتي در زندگي است كه پيشرفتي به دنبال ندارد . اما اگر در خواب احساس كنيد كه برق شما را به شدت تكان مي دهد ، نشانة آن است كه با خطري جدي روبرو خواهيد شد .
2ـ ديدن سيم حاوي الكتريسته در خواب ، علامت آن است كه دشمنان نقشه هايي كه بر عليه شما كشيده بودند و شما را نگران ساخته بودند ، بر هم خواهند زد .
3ـ اگر خواب ببينيد مثل پيغامي از سيم هاي الكتريسته عبور مي كنيد ، علامت آن است كه به نقشه هاي دشمنان خود دست مي يابيد و به اين وسيله بر آنان غلبه مي يابيد .

الماس

1ـ اگر خواب ببينيد صاحب قطعه اي الماس هستيد ، نشانة آن است كه مورد لطف و احترام مقامات بالا قرار مي گيريد .
2ـ اگر دختري خواب ببيند نامزدش به او الماس هديه مي دهد ، علامت آن است كه ازدواجش با افتخار و سربلندي همراه خواهد شد .
3ـ گم كردن الماس در خواب ، نشانة‌ رسوايي و مرگ است .
4ـ اگر زن ورزشكاري خواب الماس ببيند ، نشانة آن است كه روزهايي لبريز از سعادت و هدايايي با شكوه در پيش رو دارد . اگر بازرگانان چنين خوابي ببينند ، نشانة معاملات سود آور است .
5ـ ديدن الماس در خواب نشانة موفقيت است . مگر آنكه خواب ببينيد از روي جسد كسي الماسي ربوده مي شود ، در اين صورت نشانة آن است كه دوستان شما را به بي وفايي متهم مي كنند .

النگو

1ـ اگر خواب ببينيد النگويي در دست داريد كه دوست يا نامزد شما هديه داده است ، نشانة آن است كه در آينده اي نزديك ازدواج خواهيد كرد .
2ـ اگر دختري در خواب النگوي خود را گم كند ، در آينده با زيانها و مشكلات فراواني روبرو مي شود .
3ـ اگر خواب ببينيد النگويي پيدا مي كنيد ، نشانة كسب ثروتي قابل توجه است .

الوار

1ـ ديدن الوار در خواب ، نشانة آن است كه با قبول كارهاي سخت ، مزد اندكي به دست خواهيد آورد .
2ـ ديدن الوارهاي شعله ور در خواب ، نشانة آن است كه از منبعي ناشناخته سود و ثروتي به شما خواهد رسيد .
3ـ اگر خواب ببينيد الوارها را اره مي كنيد ، نشانة آن است كه معاملاتي بيهوده انجام خواهيد داد .

امداد

1ـ اگر خواب ببينيد به فردي ياري مي رسانيد ، نشانة آن است كه براي رسيدن به مقام بالاتر تلاش مي كنيد و از شما حمايت خواهد شد .
2ـ اگر خواب ببينيد كسي به شما كمك مي كند ، نشانة آن است كه با شادماني در جايي سكنا خواهيد گزيد و دوستان و نزديكان خوب خواهيد داشت .

املت

1ـ اگر خواب ببينيد با املتي كه سرد شده است از شما پذيرايي مي كنند ، علامت آن است كه با فريب و چرب زباني مي خواهند شما را گمراه سازند .
2ـ خوردن املت در خواب ، علامت آن است كه با فردي آشنا مي شويد كه ارزش دارد به او اعتماد كنيد.

انار

1ـ ديدن انار در خواب ، نشانة آن است كه از استعدادهاي خود در راهي درست بهره برداري مي كنيد و پيوسته به دانش خود مي افزاييد .
2ـ گرفتن انار از دست نامزد خود در خواب ، علامت آن است كه با تمامي نيرنگهايي كه پيرامون شما را فرا گرفته است ، با اتكا به نيروهاي دروني خود از اسارت آنها جان سالم به در مي بريد .
3ـ خوردن انار در خواب ، علامت آن است كه اسير و تسليم زيباييهاي فردي خواهيد شد .

انتخابات

اگر خواب ببينيد در انتخابات شركت كرده ايد ، نشانة آن است كه در مباحثي شركت مي كنيد كه براي موقعيت اجتماعي و مالي شما زيان آور است .

انتقام

1ـ اگر خواب ببينيد از كسي انتقام مي گيريد ، نشانة آن است كه اراده اي ضعيف داريد ، اگر نتوانيد ارادة خود را تقويت كنيد دوستان شما را ترك خواهند كرد .
2ـ اگر خواب ببينيد ديگران از شما انتقام مي گيرند ، علامت آن است كه بايد بيشتر مراقب دشمنان خود باشيد

انجيل

1ـ خواب كتاب انجيل ، نشانة زندگي سالم و بي ضرر و مورد پسند است .
2ـ اگر در خواب ببينيد كه با تعاليم انجيل مخالفت مي كنيد ، نشانة آن است كه دوستي شما را وسوسه مي كند تا دست به كارهاي ناپسند بزنيد ، اما شما در مقابل وسوسه ها مقاومت خواهيد كرد .

انفجار

1ـ اگر خواب ببينيد جايي انفجاري رخ مي دهد ، نشانة آن است كه اعمال ناپسند ديگران به شما زيان خواهد رساند .
2ـ اگر خواب ببينيد در اثر انفجاري صورت شما يا ديگران زخمي و سياه گشته است ، علامت آن است كه با قضاوت نادرست متهم به بي دقتي مي شويد و ممكن است جامعه شما را براي اين امر محكوم بسازد .
3ـ اگر خواب ببينيد هوا پر از دود و تكه پاره هاي اشياء منفجر شده است ، علامت آن است كه از محيط كار و همچنين از مخالفتهاي ديگر افراد اجتماع با خود بيزار خواهيد شد .
4ـ اگر خواب ببينيد ميان شعله هاي انفجار گرفتار شده ايد ، يا در اثر انفجار به هوا پرتاب شده ايد ، نشانة آن است كه دوستان بي ارزش و نادرست به حقوق شما تجاوز كرده و از اعتماد شما سوء استفاده مي كنند .
5ـ دختران بعد از ديدن چنين خوابهايي بايد بيشتر مراقب رفتار و روابط خود باشند .

انگشت

1ـ ديدن انگشتان كثيف و مجروح خود در خواب ، نشانة آن است كه رنج و دردسر بسيار ، در انتظار شماست و در آينده نوميد خواهيد شد .
2ـ ديدن انگشتان سفيد و زيبا در خواب ، علامت آن است كه به خاطر خيرخواهي مشهور مي شويد و به عشق شما پاسخ مثبت داده مي شود .
3ـ ديدن انگشتان بريده خود در خواب ، علامت آن است كه ثروت و ميراثي را به خاطر دخالت دشمنان از دست مي دهيد .

انگور

1ـ اگر خواب ببينيد انگور مي چينيد ، علامت آن است كه بعد از دردسر به شادي دست مي يابيد . و در آينده به كارهايي دست خواهيد زد .
2ـ خوردن انگور سبز در خواب ، علامت آن است كه براي كسب لذت مرتكب خطايي خواهيد شد و سرنوشت خود را به دست احساسات خواهيد سپرد .
3ـ ديدن انگور در خواب ، علامت آن است كه از كار سختي فرار مي كنيد .
4ـ اگر دختري در خواب ببيند انگور مي خورد ، علامت آن است كه نسبت به آرزوهاي خود اندكي دلسرد خواهد شد .

ايوان

1ـ ديدن ايوان در خواب ، علامت آن است كه سرگرم كارهايي جديد خواهيد شد كه به ثمر رسيدن آنها در آينده با شك و ترديد همراه خواهد بود .
2ـ اگر دختري خواب ببيند با نامزد خود در ايوان راه مي رود ، علامت آن است كه دربارة نيات خود ترديد پيدا خواهد كرد .
3ـ اگر خواب ببينيد ايوان خانه اي را مي سازيد ، علامت آن است كه وظايف جديدي را قبول خواهيد كرد.

به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت ذکر این مطلب منبع آن را نیز ذکر کنید. استفاده از این مطلب تنها با ذکر منبع مجاز است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 961
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 40,441
  • بازدید کلی : 2,094,958
  • کدهای اختصاصی