loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 413 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

« آ »

آب

1ـ ديدن آب زلال در خواب ، علامت آن است كه با شادماني به سعادت و خوشبختي دست خواهيد يافت.

2ـ ديدن آب گل آلود در
خواب ، علامت آن است كه لذت بردن از زندگي جاي خود را به نوميد شدن از زندگي خواهد داد .

3ـ اگر خواب ببينيد آب ، خانه شما را فرا گرفته است ، علامت آن است كه براي مسلط نشدن شر مبارزه خواهيد.
 

 

4ـ اگر خواب ببينيد سطح آب كه گرد خانه شما را فرا گرفته پايين مي آيد علامت آن است كه دست به كارهايي مخاطره آميز زد.

5ـ اگر خواب ببينيد با ظرفي آب را از درون قايق خالي مي كنيد ، علامت آن است كه به بيماري دچار خواهيد شد و وظايفي سنگين بر دوش خواهيد گرفت.

6ـ اگر خواب ببينيد در آبي گل آلود افتاده ايد ، نشانة آن است كه از نتايج اشتباهات خود رنج خواهيد برد.
7ـ نوشيدن آب گل آلود در خواب ، نشانة ابتلا به بيماري است.

8ـ نوشيدن آب زلال در خواب ، نشانه آن است كه به آرزوهاي خود دست خواهيد يافت.

9ـ اگر خواب ببينيد با ديگري مشغول آب بازي هستيد ، نشانه آن است كه ناگاه به مسايل عاشقانه علاقمند خواهيد شد.

10ـ اگر خواب ببينيد كسي آب بر سر شما مي پاشد ، نشانة آن است كه به معشوق خود خواهيد رسيد.

11ـ ديدن قايقي سفيد بر آبهاي آبي در خواب نشانه ابتلا به نوميدي و اندوه است.

آب تني

1ـ اگر خواب ببينيد در آبي زلال آب تني مي كنيد علامت آن است كه شاديهاي بسيار ولي زودگذر وارد زندگي شما خواهد شد.

2ـ اگر خواب ببينيد در آبي گل آلود شنا مي كنيد ، علامت آن است كه بايد به انتظارتجربه اندوهباري بنشينيد.

3ـ اگر خواب ببينيد كودكان در آب زلالي آب تني مي كنند ، علامت آن است كه افرادي مقتدر از شما حمايت خواهند كرد.

4ـ اگر زني خواب ببيند در آبي پاكيزه ولي كف آلود شنا مي كند،علامت آن است كه به زودي بزرگترين آرزوي قلبي خود را به دست مي آورد.

آبشار

ديدن آبشار در خواب ، علامت آن است كه با خشونت ثروتي گرد خواهيد آورد.ثروتي كه براي تأمين زندگي آيندة شما نقش بسيار مهمي ايفا خواهد كرد.

آب شدن

1ـ اگر خواب ببينيد تكه اي يخ آب مي شود ، نشانة آن است كه امري باعث نگراني شما مي شود،اما به زودي سودي برايتان به ارمغان خواهد آورد .

2ـ اگر خواب ببينيد پس از يخبنداني طولاني يخها آب مي شود ، نشانة آن است كه در شرايطي مساعد زندگي خواهيد كرد.

آبگوشت

1ـ ديدن آبگوشت در خواب، نشانة صداقت وصميميت و حمايت دوستان است.

2ـ اگر فردي عاشق ، خواب آبگوشت ببيند، نشانة تعلق خاطري پايدار است.

3ـ اگر خواب ببيند، مشغول تهية آبگوشت هستيد، نشانة آن است كه سرنوشت خود وديگران را در دست مي گيريد .

آب معدني

اگر در خواب آب معدني بنوشيد ، نشانة آن است كه بخت يار شما خواهد شد . و فرصتهايي خوب و مساعد در زندگي به دست خواهيد آورد .

آبنبات

1ـ اگر خواب ببينيد آبنبات درست مي كنيد ، نشانة آن است كه به كاري صنعتي و سود آور دست خواهيد زد .

2ـ اگر خواب ببينيد آبنبات مي خوريد ، علامت آن است كه پيرو جوان به تفاهم مي رسند و تفريحات دسته جمعي در راه است .

3ـ اگر خواب ببينيد آبنبات ترش مزه اي ميخوريد ، دلالت بر آن دارد كه بيمار خواهيد شد و از افراد قابل اعتماد زيان و رنج خواهيد ديد .

4ـ اگر خواب ببينيد جعبه اي آبنبات از كسي مي گيريد ، علامت آن است كه مورد احترام و ستايش ديگران قرار خواهيد گرفت و خوشبخت خواهيد شد .

5ـ اگر خواب ببينيد جعبه اي آبنبات براي كسي ميفرستيد ، نشانة آن است كه به كسي پيشنهاد غير اخلاقي مي دهيد و با مخالفت او روبرو مي شويد .

آب و هوا

1ـ روي هم رفته ، ديدن آب و هواي محل و منطقه اي در خواب ، دلالت بر اتفاق هاي ناگوار براي بينندة خواب دارد .

2ـ اگر خواب ببينيد در آب و هواي گرم تنفس مي كنيد ، نشانة آن است كه به خاطر گناهي كه مرتكب شده ايد رنح خواهيد كشيد .

3ـ اگر در خواب احساس كنيد ، در هوايي سرد بسر مي بريد ، معنايش اين است كه در امور كار و روابط خانوادگي دجار اخلال و اختلاف خواهيد شد .

4ـ اگر خواب ببينيد تحت تأثير رطو بت هوا قرار گرفته ايد ، علامت آن است كه خوش بيني شما نسبت به آينده درست نخواهد بو د ، و بدبختي به شما رو خواهد آورد .

آتش

1ـ ديدن آتش در خواب اگر در آن نسوزيد ، نشانة خوشبختي و سعادت است . اين خواب براي دريا نوردان و مسافران كشتي و همينطور براي افرادي كه در خشكي بسر ميبرند ، علامت موفقيت و خوشبختي هميشگي است .

2ـ اگر خواب ببينيد خانه شما در آتش مي سوزد ، علامت داشتن همسري دوست داشتني و فرزنداني حرف شنو و خدمتكاراني با دقت است .

آتش بازي

 

اگر خواب ببينيد جايي آتش گرفته اما در آتش سوزي كسي جان خود را از دست نداده است ، نشانة آن است كه با وقوع حادثه اي شادماني و نشاط خاطر شما قراهم خواهد شد .

آتش سوزي

اگر خواب ببينيد جايي آتش گرفته اما در آتش سوزي كسي جان خود را از دست نداده است ، نشانة آن است كه با وقوع حادثهاي شادماني و نشاط خاطر شما فراهم خواهد شد .

آتشفشان

ديدن آتشفشان در خواب ، نشانة‌آن است كه با كساني مخالفت مي كنيد كه شهرت شما را به عنوان شهروندي درستكار و خوش برخورد ، زير سؤال مي برند .

آجر

1ـ ديدن آجر در خواب ، دلالت بر عدم توافق در عشق و كار است .

2ـ اگر خواب ببينيد مشغول درست كردن آجر هستيد ، دلالت بر آن دارد كه تلاشهاي شما براي جمع آوري ثروت به شكست خواهد انجاميد .

آخور

ديدن آخور در خواب ، علامت آن است كه نتايج كارها شما را نگران و مشوش خواهد ساخت .

آدم و حوا

1ـ ديدن آدم و حوا در خواب ، نشانة آن است كه واقعه اي برايتان رخ خواهد داد و شما را براي رسيدن بر موفقيت نااميد خواهد ساخت .

2ـ ديدن آب و حوا در بهشت ، در حالي كه آدم پوششي از همان برگ درخت انجير دارد و حوا عريان است و ماري رنگارنگ كه گرد كمر و شكم او پيچيده تنها پوشش اوست ، نشانة آن است كه خيانت و بي وفايي ، هر دو دست به دست هم مي دهند تا سرنوشت شما را دگرگون سازند .

3ـ اگر خواب ببينيد حوا با مار گفتگو مي كند ، نشانة آن است كه زناني فريبكار با مكر خود به ثروت و شهرت شما زيان مي رسانند .

آراستن

 

1ـ اگر خواب ببينيد براي جشن جايي را با گلهاي رنگارنگ مي آراييد ، نشانة تغييرات و فراز و نشيبهاي مطلوب و خوشايند در زندگي است . اگر فردي جوان چنين خوابي ببيند ، دلالت بر تفريحات دسته جمعي و مطالعة‌پر ثمر دارد .

2ـ اگر خواب ببينيد قبر يا تابوتي با گلهاي سفيد آراسته شده است ، نشانة آن است كه از زندگي خود لذت بسيار خواهيد برد و به اهداف مورد علاقة خود دست خواهيد يافت .

آرام

1ـ ديدن دريايي آرام در خواب و نشانة پايان نوميدي است .

2ـ اگر خواب ببينيد از ديدن دريايي آرام احساس آرامش مي كنيد ، نشانة آن است كه زندگي طولاني و پر ثمري در پيش رو خواهيد داشت .

آرايشگاه

1ـ ديدن آرايشگاه در خواب ، علامت آن است كه با دقت و تلاش خود به پيروزي دست خواهيد يافت .

2ـ اگر دختري خواب آرايشگاه ببيند ، علامت آن است كه بر ثروت او اندگي افزوده خواهد شد .

آرايشگر

1ـ ديدن آرايشگر در خواب ، براي يك زن علامت آن است كه از طرف خانواده به موقع سرزنش خواهد شد .

2ـ اگر زني خواب ببيند موهايش را در آرايشگاه رنگ مي كند ، علامت آن است كه دشمنان مي كوشند به آبروي او خدشه وارد سازند ، اما او با احتياط از دام آنها مي گريزد .

3ـ اگر زني خواب ببيند موهايش را آرايشگري درست مي كند ، علامت آن است كه با هر وسيله اي سعي مي كند نظر مردم را به خواسته هاي خود جلب كند و به جستجوي كارهايي جزيي خواهد رفت.

آرد

1ـ ديدن آرد در خواب ، نشانة زندگي كردن با صرفه جويي و تنگدستي ، ولي همراه با شادماني است .

2ـ اگر دختري خواب ببيند به آرد آغشته شده است ، نشانة آن است كه به زودي با مردي ازدواج خواهد كرد ، و زندگي زناشويي او با سختيهاي زياد سپري خواهد شد . اما تحمل سختيها براي او دلپذير و لذتبخش خواهد بود. 3ـ اگر خواب ببينيد ، آرد خريد و فروش مي كنيد ، نشانة آن است كه دست به معاملاتي مخاطره آميز خواهيد زد .

 

آرنج

1ـ ديدن آرنج خود درخواب ،علامت آن است كه درمقابل انجام دادن كارهايي دشوار،پول اندكي دريافت مي كنيد.

2ـ اگر دختري آرنج خود را درخواب ببيند،نشانه آن است كه مي تواند از فرصتهايي مطلوب براي ازدواج با فردي ثروتمند،سود بجويد. اما اگر خواب ببيند آستيني كه قسمت آرنج را مي پوشاند كثيف است علامت آن است كه بعد از ازدواج فرصت خوبي را براي صاحب خانه شدن از دست مي دهد .

آرواره

1ـ ديدن يك آرواره بد هيبت در خواب ، علامت آن است كه دوستان نسبت به هم رفتار مطلوبي نخواهند داشت.

2ـ اگر خواب ببينيد در آروارة جانوري وحشي گير افتاده ايد ، نشانة آن است كه دشمنان خواهند كوشيد به برنامه و كار شما لطمه بزنند.

3ـ اگر در خواب احساس كنيد فك تان درد مي كند ، نشانة آن است كه در اثر عوض كردن آب وهوا احتمال دارد به بيماري مالاريا دچار شويد.

آزار

1ـ اگر در خواب كسي را آزار دهيد ، نشانة آن است كه دست به كاري ناپسند خواهيد زد.

2ـ اگر خواب ببينيد كسي شما را آزار مي دهد ، علامت آن است كه دشمنان شما را شكست خواهند داد.

آزمايشگاه

1ـ اگر خواب ببينيد در آزمايشگاهي هستيد ، نشانة آن است كه براي انجام كارهايي بيهوده انرژي زيادي تلف مي كنيد ، در صورتي كه مي توانيد از انرژي خود به نحو مفيدتري استفاده كنيد.

2ـ اگر خواب ببينيد مشغول آزمايشاتي هستيد تا اشياء را به طلا مبدل كنيد ، نشانة آن است كه سرگرم طراحي نقشه هايي وسيع و جالب خواهيد شد ، اما در راه رسيدن به اوج آرزوي خود با شكست روبرو مي شويد.

آژير خطر

شنيدن آژير خطر در خواب ، نشانة آن است كه بر سر تصاحب چيزي ، با كسي كشمكش خواهيد داشت و سرانجام پيروزي از آن شما خواهد شد.اگر زني چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه از همسر خود جدا خواهد شد.

 

آسانسور

1ـ اگر خواب ببينيد با آسانسور بالا مي رويد ، نشانة آن است كه در كسب ثروت و به دست آوردن مقام اجتماعي پيروز مي شويد.اما اگر خواب ببينيد با آسانسور پايين مي رويد ، نشانة آن است كه بدبختي باعث دلسردي و نوميدي شما مي كردد.

2ـ اگر خواب ببينيد براي سوار شدن به آسانسور به موقع نمي رسيد ، نشانة آن است كه از شكست و نوميدي با محافظه كاري مي گريزيد.

3ـ اگر خواب ببينيد آسانسور در طبقه اي ايستاده است و حركت نمي كند ، نشانة آن است كه حادثة خطرناكي شما را تهديد مي كند.

آسايش وثروت

1ـ اگر خواب ببينيد در آسايش و نعمت به سر مي بريد ، نشانة لان است كه به كارهاي مخاطره آميز ولي دوست داشتني دست خواهيد زد و با مردي شاد و مرفه همنشين خواهيد شد.

2ـ ديدن خواب رفاه و ثروت براي زنان ، نشانة آن است كه به لذتهاي فريبنده و ناپايدار دست خواهند يافت ، اين خواب هشداري است براي زنان تا به جستجوي عشقي حقيقي در زندگي خود باشند.

آسمان

1ـ ديدن آسماني صاف در خواب ، نشانة كسب افتخارات برجسته است و همچنين همنشين شدن با جمعي از روشنفكران.

2ـ اگر خواب ببينيد با شگفتي به چهره ها و حيواناتي عجيب در آسمان نگاه مي كنيد ، نشانة آن است كه بزرگترين مشكلات و دردهاي شما ناشي از حسادت خواهد بود ، حسادتي كه وفاداري شما را در عشق نيز به نابودي خواهد كشاند.

3ـ ديدن آسماني سرخ در خواب ، نشانة نارضايتي عموم مردم است كه احتمالاً به شورشي مبدل خواهد شد.

4ـ اگر خواب ببينيد به آسمان صعود مي كنيد ، نشانة آن است كه با كوشش مداوم به هدفي دست مي يابيد كه چندان شما را خرسند و راضي نمي كند.

5ـ اگر فردي جوان در خواب ببيند از نوري نردبان مانند به سمت آسمان بالا مي رود ، نشانة آن است كه از مقامي والا ارتقاع مي يابد.

6ـ اگر در خواب خود را ميان آسمان ببينيد ، علامت آن است كه زيانهايي متعدد خواهيد كرد. اما با درك صحيح واقعيتها ، زيانها را جبران مي كنيد.

7ـ ديدن آسمان پرستاره در خواب ، علامت آن است كه پيش از رسيدن به آرزوي خود تلاش فراواني خواهيد كرد و درد و رنج را براي رسيدن به هدف خود تحمل خواهيد كرد.

8ـ ديدن آسماني نوراني كه فرشتگان در آن پرواز مي كنند ، علامت كسب معنويات است.براي آسايش و گذراندن زندگي به دامن طبيعت پناه خواهيد برد ، و اغلب به ثروت بي اعتنا خواهيد بود.

9ـ ديدن نزديكان خود در آسمان ، علامت آن است كه نزديكان بخاطره شما دست به عملي نادرست مي زنند و افراد بيگناه را به خاطر عمل خود ناراحت مي كنند. بعد از ديدن اين خواب معمولاً مصيبتهاي بزرگي روي خواهد داد.

آسياب

1ـ اگر خواب ببينيد آب زلالي به آسياب مي ريزد ، علامت آن است كه دست به كارهايي خوشايند خواهيد زد.اما اگر خواب ببينيد آبي كه به آسياب مي ريزد گل آلود است ، علامت آن است كه زيانهايي خواهيد ديد و در هنگامي كه انتظار لذت و خوشي داريد ، نگرانيها و مشكلات در برابرتان قد علم مي كنند.

2ـ اگر خواب ببينيد آسياب،بي آب مانده است ، نشانة آن است كه ارزش سهام شما كاهش خواهد يافت.

آسيابان

1ـ ديدن آسيابان در خواب ، علامت آن است كه محيط پيرامونتان اميدواركننده خواهد شد.

2ـ اگر زني خواب ببيند تلاش آسيابان براي راه اندازي آسياب با شكست مواجه مي شود ، نشانة آن است كه تصورات او دربارة ثروت نامزدش به يأس مبدل مي گردد.

آسيب

1ـ اگر خواب ببينيد آسيبي به شما وارد آمده است ، دلالت بر آن دارد كه گرفتاري ، شما را تهديد مي كند.

2ـ اگر خواب ببينيد در مقابل ضربهاي كه به شما مي خورد از خود دفاع مي كنيد ، نشانة به دست آوردن پست و مقامي بالاتر در شغل است.

آشپزخانه

1ـ ديدن آشپزخانه در خواب ، علامت آن است كه حوادثي ناگهاني ، شما را غمگين خواهد ساخت.

2ـ اگر زني خواب ببينيد آشپزخانه اش تميز و مرتب است ، علامت آن است كه اقبال به او رو خواهد كرد.

آشپزي

اگر خواب ببينيد گوشت مي پزيد ، علامت آن است كه وظيفه اي دوست داشتني به شما واگذار خواهد شد و دوستان بزودي به ديدار شما خواهند آمد.

آشتي

 

1ـ خواب آشتي كردن نشانة محيطي صميمي و گفتگوهاي دوستانه است.

اگر تاجري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه اجناس او بهاي بيشتر پيدا خواهد كرد و اگر جوانان خواب آشتي ببينند ، نشانة وصال و نزديكي است.

2ـ اگر خواب ببينيد كسي بي توجه به خودخواهي شما طرح آشتي مي ريزد ، نشانة آن است كه در اثر بي توجهي به وظايف خود نزد دوستان شرمنده و سرافكنده ايد.

3ـ اگر زني چنين خوابي ببيند ، دلالت بر آن دارد كه در آينده از امري نوميد خواهد شد.

آشغال

ديدن آشغال و زباله در خواب ، نشانة ادارة نامطلوب امور زندگي است.

آشيانه

1ـ ديدن آشيانة پرندگان در خواب ، نشانة آن است كه به كاري سودآور علاقمند خواهيد شد.

اگر زني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه به منزلي ديگر نقل مكان خواهد كرد.

2ـ ديدن آشيانة خالي در خواب ، نشانة آن است كه از جدايي با دوستي غمگين خواهيد شد.

3ـ اگر خواب ببينيد در آشيانه اي پرندگاني نشسته اند ، نشانة آن است كه به زندگي خانوادگي علاقمند خواهيد شد. و فرزنداني شادمان و مطيع خواهيد داشت.

4ـ ديدن ديدن آشيانه اي مملو از تخمهاي شكستة پرندگان ، نشانةآن است كه در زندگي به شكست و نوميدي دچار خواهيد شد.

آفتابگردان

1ـ ديدن دستة گل آفتاب گردان در خواب ، نشانة اندوه است.

2ـ اگر خواب ببينيد در مزرعه اي از گلهاي آفتابگردان راه مي رويد و آفتاب مي تابد و پرندگان آواز مي خوانند ، نشانة آن است كه شادماني و سلامت دست در دست هم مي دهند تا شما را سعادتمند كنند.

3ـ اگر گلهاي آفتاب گردان را در فصلي ببينيد كه اين گلها در آن فصل رشد نمي كنند ، علامت آن است كه شر و بدي گريبان شما را مي گيرد.

آگهي درگذشت

1ـ اگر خواب ببينيد مشغول نوشتن آگهي فوت هستيد ، نشانة آن است كه وظايف دشواري بر شانة شما گذاشته خواهدشد.

2ـ اگر خواب ببينيد مشغول خواندن آگهي درگذشت كسي هستيد ، علامت آن است كه بزودي از شنيدن خبري پريشان خواهيد شد.

آلات موسيقي

1ـ ديدن آلات موسيقي در خواب ، نشانة دست يافتن به لذت موردنظر است.

2ـ ديدن آلات شكسته و مستعمل موسيقي در خواب ، علامت آن است كه دوستانِ ناسازگار به زندگي شما آسيب خواهند رساند.

3ـ اگر دختري خواب آلات شكسته و مستعمل موسيقي را ببيند ، نشانة آن است كه نيرو و توانايي به دست خواهد آورد و زندگي را به شكل دلخواه تغيير خواهد داد.

آلبوم عكس

1ـ ديدن آلبوم عكس در خواب ، نشانة خوشبختي و يافتن دوستاني صميمي است.

2ـ اگر زني جوان خواب ببيند ، مشغول تماشاي عكسهاي آلبوم است ، نشانة آن است كه به زودي همسري دلخواه خواهد يافت.

آلو

1ـ ديدن آلوهاي نارس و كال در خواب ، نشانة عدم آسودگي خود و نزديكان است.

2ـ ديدن آلوهاي رسيده در خواب ، علامت به دست آوردن موقعيتهايي شادي بخش است كه مدتي كوتاه از آن بهره خواهيد برد.

3ـ خوردن آلو در خواب ، نشانة آن است كه با ديگران تفريحات زودگذري را تجربه خواهيد كرد.

4ـ چيدن آلو در خواب ، نشانة رسيدن به آرزوهايي است كه با ثبات و هميشگي نيست.

5ـ اگر خواب ببينيد از روي زمين آلو جمع مي كنيد ، علامت آن است كه ناچار خواهيد پذيرفت آرزوهايتان برآورده نخواهد شد و زندگي انسان تنها راحتي و آسودگي نيست بلكه سختي و اندوه نيز جايي ويژه در زندگي انسانها دارد.

آلومينيم

1ـ ديدن آلومينيم در خواب ، دلالت بر آن دارد كه به همين زندگي خود قناعت مي كنيد.

2ـ اگر زني در خواب زيور آلات و يا ظروف آلومينيمي كدر ببيند ، نشانة آن است كه زياني خواهد ديد و اندوهي غير قابل پيشبيني بر او چنگ خواهد انداخت.

آناناس

1ـ ديدن آناناس در خواب ، علامت سعادتمند شدن است.

2ـ خوردن يا چيدن آناناس در خواب ، نشانة رسيدن به پيروزي در آينده اي نزديك است.

3ـ اگر خواب ببينيد در هنگام مهيا كردن آناناس براي ميز غذا پوست زبر آن دستتان را مي خراشد ، علامت آن است كه پيرامون موضوعي نگران و پريشان خواهيد شد كه سرانجام برايتان راحتي و موفقيت به ارمغان خواهد آورد.

آه

اگر خواب ببينيد براي واقعة غم انگيزي آه مي كشيد ، نشانة آن است كه با اندوهي غير منتظره روبرو خواهيد شد ، اما اميد به رهايي را از دست نخواهيد داد.

آهن

1ـ ديدن آهن در خواب ، علامت پريشاني و اندوه در زندگي است.

2ـ اگر در خواب احساس كنيد زير سنگيني وزن آهن از پا در مي آييد ، علامت آن است كه از نظر روحي سرگرميهايي به دست مي آوريد ، ولي از نظر مادي زيان خواهيد ديد.

3ـ اگر خواب ببينيد با وسيله اي به آهن ضربه مي زنيد ، نشانة آن است كه فردي خودخواه هستيد و با اين خود خواهي به ديگران آسيب وارد مي كنيد.

4ـ اگر در خواب ببينيد توليدكنندة آهن هستيد ، نشانة آن است كه براي كسب ثروت به كارهايي نادرست دست مي رنيد.

5ـ اگر خواب ببينيد آهن مي فروشيد ، نشانة آن است كه در زندگي توفيق چنداني نمي يابيد و دوستانتان افرادي قابل معاشرت نخواهند بود.

6ـ ديدن آهن زنگ زده در خواب علامت فقر و نااميدي است.

7ـ اگر در خواب ببينيد قيمت آهن لرزان مي شود ، علامت آن است كه در مي يابيد ثروت تنها عامل پيروزي در زندگي نيست.

8ـ اگر در خواب ببينيد قيمت آهن گران مي شود ، علامت آن است كه در تاريكي آينده روزني پراميد و نوراني خواهيد ديد.

9 ـ ديدن آهن گداخته در خواب ، علامت آن است كه اگر به درستي از انرژي خود استفاده نكنيد ، شكست خواهيد خورد.

آهن ربا

1ـ ديدن آهن ربا در خواب ، نشانة آن است كه با چيدن مقدماتي منطقي براي پيشرفت خود در زندگي ، راهي باز خواهيد كرد.

2ـ اگر دختري در خواب احساس كند آهن ربايي او را به سمت خود جذب مي كند ، نشانة آن است كه در خانوادة او تحولاتي صورت خواهد گرفت كه موجب شادماني او و اعضاي خانواده اش خواهد شد.

آهنگر

ديدن آهنگر در خواب ، نشانة اين است كه به زودي مسئوليتهايي سنگين بر دوش شما گذاشته خواهد شد.

آهنگ و رقص تند

1ـ اگر خواب ببينيد با آهنگي تند مي رقصيد ، علامت آن است كه در زندگي كمتر طعم شادي را مي چشيد.

2ـ اگر خواب ببينيد سياهپوستان با آهنگي تند مشغول رقصيدن هستند ، نشانة آن است كه سرخوشي شما تحت الشعاع نگرانيهايي بيهوده قرار مي گيرد.

3ـ اگر در خواب يكي از دوستان خود را در حال رقص با آهنگي تند ببينيد ، علامت آن است كه همان دوست صاحب روحيه اي شاد و پراميد خواهد شد.

4ـ بالرين ها در حال رقص با آهنگي تند در خواب ، نشانة آن است كه در زندگي سرگرم كارهاي بيهوده مي شويد ، و هدف ثابتي براي خود در نظر نمي گيريد.

آهو

1ـ ديدن آهو در خواب تعبير خوبي دارد ، براي افراد جوان نشانة دوستيهاي پاك و عميق است. براي افراد متأهل‌‌ نشانة زندگي آرام و دور از دغدغه است.

2ـ اگر خواب ببينيد آهو شكار كرده ايد ، علامت آن است كه در دست دشمن گرفتار خواهيد شد و در اهداف خود شكست خواهيد خورد.

آينه

1ـ اگر خواب ببينيد در آينه اي به خود مي نگريد ، نشانة آن است كه بيمار خواهيد شد و رنج و درد زيادي تحمل خواهيد كرد.

2ـ ديدن آينة شكسته در خواب ، علامت شنيدن خبر مرگ ناگهاني يكي از نزديكان است.

3ـ ديدن ديگران در آينه ، نشانة آن است كه ديگران براي رسيدن به منافع خود با شما رفتاري غيرمنصفانه خواهند داشت.

4ـ ديدن حيوانات در آينه ، نشانة نوميد شدن و زيان مالي است.

5ـ اگر دختري ببيند آينه اي را مي شكند ، علامت آن است كه ازدواجي نامبارك خواهد داشت و همچنين روابط دوستانة ناموفق.

6ـ اگر دختري در خواب چهرة رنگ پريدة نامزد خود را در آينه ببيند ، علامت آن است كه خبر مرگ عزيزي را خواهد شنيد. يا با پيمان شكني نامزد خود روبرو خواهد شد. اما اگر چهرة نامزد خود را شاداب ببيند ، نشانة آن است كه عدم تفاهم و بيگانگي مدتي كوتاه به طول خواهد انجاميد.

7-اگر زني يك آينه در خواب ببيند ، نشانة آن است كه بزودي با صحنه هايي غم انگيز روبرو خواهد شد.

 

به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت ذکر این مطلب منبع آن را نیز ذکر کنید. استفاده از این مطلب تنها با ذکر منبع مجاز است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 903
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,374
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 40,854
  • بازدید کلی : 2,095,371
  • کدهای اختصاصی