loading...
سایت تیم بهداشت دوراهک
این سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

محمد دراهکی بازدید : 469 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

« ر »

 

رئيس

1-  اگر رئيس خود را در خواب ببينيد ، حاكي از آن است كه به دنبال مقامي بالاتر هستيد ، و مسئوليت بزرگتري به شما ارجاع مي شود .

2- اگر خواب ببينيد خودتان رئيس اداره اي هستيد ، نشانة آن است كه بخاطر خوش انصافي و مهرباني از ديگران متمايز مي شويد .

راكت

ديدن راكت در خواب ، نشانة باز ماندن از تفريح دلخواه است . اگر دختري چنين خوابي ببيند ، نشانة‌ آن است كه در تفريح مورد علاقة خود نمي تواند شركت كند .

ران

1ـ اگر خواب ببينيد ران پاي شما نرم و سفيد است ، نشانة آن است كه سعادت و خوشبختي در انتظار شماست .

2ـ ديدن ران پايي زخمي و خون آلود در خواب ، نشانة آن است كه كسي به شما خيانت خواهد كرد .

رانندگي

1ـ اگر خواب ببينيد براي انحام كار يا تفريح ماشين مي رانيد ، علامت آن است كه به بيماري مبتلا خواهيد شد.

2ـ اگر خواب ببينيد به آهستگي ماشين مي رانيد ، نشانة آن است كه از انجام وظايف خود نتايج مساعدي به دست مي آوريد .

اگر خواب ببينيد با سرعت ماشين مي رانيد ، نشانة آن است كه با گذشتن از مراحلي خطرناك به كاميابي دست خواهيد يافت .

راه

1ـ اگر خواب ببينيد از راهي باريك مي گذريد و از روي صخره ها و زمين ناهموار عبور مي كنيد ، نشانة آن است كه هيجان تب آلودي بر شما چيره خواهد شد و با بدبختي بزرگي مواجه خواهيد شد .

2ـ اگر خواب ببينيد مي كوشيد راهي كه از آن بايد بگذريد ، پيدا كنيد ، علامت آن است كه كاري كه مي خواستيد به نحو مطلوبي به پايان برسانيد با شكست روبرو خواهد شد .

3ـ اگر خواب ببينيد از راهي عبور مي كنيد كه اطرافش پوشيده از گل و گياه و چمنزارهاي سرسبز است ، نشانة آن است كه از عشق هاي تحميلي نجات خواهيد يافت .

4ـ اگر خواب ببينيد راه خود را گم كرده ايد ، علامت آن است كه اگر به اقداماتي كه انجام مي دهيد با دقت بيشتري تأمل نكنيد ، شكست خواهيد خورد .

راه آهن

1ـ ديدن راه آهن در خواب ، نشانة آن است كه كسي مي كوشد مانع پيشرفت شما در زندگي بشود .
راه رفتن در خواب

اگر خواب ببينيد از كساني هستيد كه در خواب راه مي رويد ، نشانة آن است كه نادانسته با نقشه هايي موافقت مي كنيد ، كه از اضطراب و بدبختي چيزي برايتان به ارمغان نمي آورد .


رأي دادن

1ـ اگر خواب ببينيد براي انتخاب كسي رأي مي دهيد ، نشانة آن است كه به زودي غرق در اضطراب و پريشاني خواهيد شد .

2ـ اگر خواب ببينيد در انتخاباتي شركت كرده ايد و با بي ميلي رأي مي دهيد ، نشانة آن است كه احساسات منفي شما بر احساسات مثبت شما غالب مي شود .

ربا خوار

1ـ اگر خواب ببينيد با ربا خواري همنشين شده ايد ، نشانة آن است كه اطرافيان به سردي با شما رفتار خواهند كرد .

2ـ اگر در خواب ديگران را ببينيد كه رباخواري مي كنند ، نشانة آن است كه يكي از دوستان قديمي به شما خيانت مي كند و ناچار شما او را ترك مي گوييد .

رتيل

1ـ ديدن رتيل در خواب ، نشانة آن است كه دشمنان مي كوشند شما را ور شكست كنند و از پا در بياورند .

2ـ كشتن رتيل در خواب ، نشانة آن است كه بعد از بد شانسي فراوان ، اقبال با شما همراه خواهد شد .

رژ گونه

1ـ اگر زني خواب ببيند از رژ گونه استفاده مي كند . نشانة آن است كه براي رسيدن به خواسته هاي خود ديگران را فريب مي دهد .

2ـ اگر خواب ببينيد زني از رژ گونه استفاده مي كند ، علامت آن است كه براي پيش بردن نقشه هاي مكارانه از شما سوء استفاده خواهد شد .

3ـ اگر رژ گونه را در خواب بر دست يا لباس خود ببينيد ، علامت آن است كه در هنگام طراحي نقشه اي غافلگير مي شويد .

اگر خواب ببينيد اثر رژ گونه از صورتتان محو مي گردد ، علامت آن است كه در مقابل رقيب خود تحقير خواهيد شد .

رعد و برق

1ـ ديدن رعد وبرق در خواب ، علامت دوره اي كوتاه از زندگي است كه با شادي و خوشبختي توأم است .

2ـ اگر خواب ببينيد رعد و برق بر شيئي در نزديكي شما فرود مي آيد ، علامت آن است كه رفاه زندگي يكي از دوستان شما را ناراحت خواهد ساخت . ديگران پشت سر شما شايعاتي مي پراكنند .

3ـ اگر خواب ببينيد آذرخش ابرهاي سياه را از هم جدا مي كند ، علامت آن است كه بعد از تأسف و رهايي از درد سر بخت و اقبال به سراغ شما خواهد آمد .

4ـ اگر خواب ببينيد رعد و برق بر شما فرود مي آيد ، علامت آن است كه اندوه بر شما چيره خواهد شد.

ديدن آذرخش بالاي سر خود ، نشانة خوشبختي و كسب منفعت است .

6ـ ديدن آذرخش در قسمت جنوب آسمان ، علامت آن است كه بخت و اقبال مدتي از شما دور مي شود .

7- ديدن آذرخش در قسمت جنوب غربي آسمان ، علامت آن است كه بخت و اقبال به شما رو مي كند و زندگي شما بهتر از گذشته خواهد شد .

8ـ ديدن آذرخش در قسمت شمال آسمان ، علامت آن است كه بايد موانع را از جلوي راه خود برداريد .

9ـ ديدن آذرخش در قسمت شرقي آسمان ، علامت آن است كه به راحتي صاحب احترام و ثروت خواهيد شد .

10ـ ديدن آذرخش از ميان ابرهاي بد شكل ، علامت آن است كه زيان و نوميدي گريبانتان را خواهد گرفت .

 

 

رفيق

ـ اگر خواب ببينيد رفيق خود را دوست نداريد ، نشانة آن است كه همان فردي كه ادعاي دوستي با شما را دارد با انتقادهاي خود محيط زندگي را تلخ مي سازد .

ـ اگر خواب ببينيد دوست ناموفقي داريد ، دلالت بر آن دارد كه هر كس با شما دمساز شود بعد از مدتي از شما رو خواهد گرداند .

رقابت

ـ اگر خواب ببينيد در رقابتي شكست خورده ايد ، نشانة آن است كه نامزد شما را رقيبي ديگر به طرف خود خواهد كشيد . اما اگر خواب ببينيد در رقابت برنده شده ايد ، علامت آن است كه نزد ديگران شأن و مقامي مي يابيد و امور زندگي به دلخواه شما پيش خواهد رفت .

رقص

ـ اگر فردي متأهل خواب ببيند كودكان در حال رقص و پايكوبي اند ، علامت آن است كه صاحب خانه اي پر نشاط و فرزنداني مطيع مي شويد . اگر جوانترها چنين خوابي ببيند ، علامت وظايفي اندك و لذت بسيار است .

ـ اگر خواب ببينيد سالمندان در حال رقص اند ، نشانة چشم اندازي بهتر در آينده است .

ـ اگر خواب ببينيد خودتان در حال رقص و پايكوبي هستيد ، علامت خوشبختي غيره منتظره است .

رقص آرام

ـ اگر خواب ببينيد به آهستگي مشغول رقصيدن هستيد ، نشانة آن است كه به همراه دوستاني صميمي از زندگي خود لذت خواهي برد .

اگر خواب ببينيد ديگران به آهستگي درحال رقصيدن هستند ، نشانة آن است كه سعادت و تفاهم همواره در محيط خانوادگي پا بر جاست .

رقص گروهي

اگر خواب ببينيد به همراه گروهي مي رقصيد ، علامت آن است كه سرگرم تفريحات سالم و دلپذير خواهيد شد .

رماتيسم

ـ اگر در خواب از بيماري رماتيسم درد بكشيد ، علامت آن است كه براي عملي كردن نقشه هاي خود با تأخيري ناگهاني روبرو خواهيد شد .

ـ اگر خواب ببينيد ديگران بيماري رماتيسم دارند ، علامت آن است كه به يأس و نوميدي دچار خواهيد شد .

رنگين كمان

ديدن رنگين كمان در خواب ، نشانة روبرو شدن با اتفاقات غير عادي است . امور زندگي ظاهري اميدوار كننده به خود خواهند گرفت .

ـ اگر فردي عاشق رنگين كمان به خواب ببيند ، نشانة آن است كه پيمان ازدواج او با شادماني بسياري همراه خواهد بود .

ـ اگر خواب ببينيد رنگين كمان پلي بر درختان سر سبز زده است ، نشانة آن است كه در امور زندگي به توفيقي بي حد و مرز دست خواهيد يافت .

روباه

ـ اگر خواب ببينيد به دنبال روباهي مي دويد ، علامت آن است كه درگير معاملات نا مطمئن خواهيد شد و همچنين به روابط عاطفي مخاطره آميزي مبتلا خواهيد گشت .

2ـ اگر خواب ببينيد روباهي دزدانه وارد حياط خانة شما مي شود ، نشانة آن است كه نسبت به روابط دوستانة شما حسادت مي ورزند . مراقب باشيد ، با زيركي مي خواهند به شهرت شما آسيب وارد كنند .

كشتن روباه در خواب ، علامت آن است كه در هر كاري موفق مي شويد .

رو تختي

ديدن رو تختي سفيد و پاكيزه در خواب ، براي زنان نشانة يافتن شغلي دلخواه است . اما اگر رو تختي كثيف باشد ، نشانة وقوع حوادث اضطراب آفرين است .

روح

ـ اگر خواب ببينيد روح از جسم شما مي شود ، علامت آن است كه براي افكاري بيهوده ، احتمال دارد زندگي خود را به خطر بياندازيد .

اگر هنرپيشه اي خواب ببيند روح او در تن ديگري حلول كرده است ، نشانة آن است كه با تمام وجود حرفة خود را عزيز بدارد و نقشهاي احساساتي را رها كند . به امتياز و شهرتي دست خواهد يافت .

ـ اگر در خواب احساس كنيد روح ديگري در تن شما حلول كرده است ، علامت آن است كه وجود بيگانه اي كه وارد زندگي شما خواهد شد ، آرامش و منفعت به دست خواهيد آورد .

ـ اگر دختر نوازنده اي خواب ببيند روحش در تن زني است كه با لباس نازك بر صحنة نمايش نقش ايفا مي كند ، نشانة آن است كه در كار بزرگي از رقيب خود پيشي خواهد گرفت .

اگر خواب ببينيد دربارة فناناپذيري روح خود با ديگران گفتگو مي كنيد ، نشانة آن است كه از هر فرصتي براي كسب دانش مورد نظر خود بهره مي گيريد . و از مصاحبت افراد روشنفكر لذت مي بريد .

ـ اگر در خواب روح پدر و مادر خود را ببينيد ، نشانة آن است كه در معرض خطر قرار گرفته ايد . بايد به هنگام شراكت با افراد بيگانه دقت كنيد .

ـ اگر در خواب روح خود را ببينيد ، نشانة آن است كه با كسي همسفر مي شويد و با او به سفري طولاني مي رويد و در طول همة راه از نوميدي رنج مي كشيد .

ـ اگر خواب ببينيد روحي با شما صحبت مي كند ، علامت آن است كه به دست دشمنان مي افتيد . اگر زني چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه در اثر فريب بيوه خواهد شد .

ـ اگر در خواب روحي را ميان آسمان ببينيد ، نشانة آن است كه در اثر از دست دادن يكي از نزديكان احساس بدبختي خواهيد كرد .

ـ اگر خواب ببينيد روح مردي سمت چپ و روح زني سمت راست شما ، با چهرهايي شاد ايستاده اند ، دلالت بر آن دارد كه شما به سرعت از گمنامي به شهرت مي رسيد ، اما اين مقام ديري نمي پايد زيرا مرگ به سراغتان خواهد آمد .

ـ اگر خواب ببينيد روح فرد مطهري با طنابي در آسمان به آرامي تكان مي خورد ، علامت آن است كه در مطالعة آثار علمي پيشرفت مي كنيد و به شكل سحرآميزي ثروتمند مي شويد . اما اندوه قابل توجهي هميشه در زندگي با شما همراه خواهد بود .

12ـ اگر در خواب روح دوست يا نزديكاني كه هنوز در قيد حياتند مشاهده كنيد ، نشانة آن است كه از جانب دوست بد ذاتي زندگي شما در خطر است . بايد در انجام كارهاي خود بيشتر دقت كنيد . اگر چنين روحي در خواب با حالت زار و نحيفي ظاهر شود ، علامت آن است كه دوست شما به زودي خواهد مرد .

رود

1ـ ديدن آب گِل آلود رود در خواب نشانة آن است كه به بيماري معده دچار خواهيد شد و همچنين با طرحهاي پنهاني دشمنان .

ـ اگر خواب ببينيد آب رود زلال و شفاف است ، نشانة آن است كه زندگي آسوده و دوستاني خوب در انتظار شماست .

ـ اگر دختري خواب ببيند با قايقي عرض رود را طي مي كند ، نشانة آن است كه همسري شايسته خواهد يافت و زندگي او همراه با سعادت و خوشي خواهد بود .

اگر دختري خواب ببيند با قايقي از كنار رود مي گذرد و مشغول جمع آوري سرخس ها و سبزه هاي كنارة رود است ، دلالت بر آن دارد كه زندگي سرشار از لذت و خوشي نصيب او خواهد شد و به امتيازات اجتماعي دست خواهد يافت . اما اگر ببيند كه با قايق از روي آبي گل آلود و تيره مي گذرد ، نشانة آن است كه از مشكلات بسيار حيرت خواهد كرد و سختي خواهد كشيد .

اگر خواب ببينيد به هنگام گذشتن از رودخانه در ته آب اجسادي مشاهده مي كنيد ، نشانة آن است كه در پي سعادت و لذت بردن از زندگي ، ناراحتي و نوميدي شما را دربر خواهد گرفت .

6ـ ديدن رودخانه اي خشك در خواب ، نشانة بداقبالي و بيمار شدن است .

روده

ـ ديدن روده در خواب ، علامت آن است كه در اثر اتفاقي دوست خود را از دست مي دهيد .

ـ ديدن روده خود در خواب ، علامت آن است كه موقعيتي تأسف انگيز به زندگي شما راه مي يابد .

ـ اگر خواب ببينيد روده اي را خاك مي كنيد ، علامت آن است كه مصيبتي غيره منتظره گريبان شما را خواهد گرفت و بخاطر اشتباهي كه مرتكب مي شويد ، از طرف دوستان مورد سرزنش قرار مي گيريد .

روز

ـ اگر خواب ببينيد در ساعات روز به سر مي بريد ، نشانة اوضاع و احوال مطبوع و معاشرتهاي لذتبخش است .

ـ اگر خواب ببينيد در روزي ابري و تيره به سر مي بريد ، نشانة شكست و ناكامي در پيمانهاي جديد است .

روزتعطيل

ديدن يك روز تعطيل در خواب ، نشانة آن است كه ناآشنايان دلپذيري به جمع دوستان و مهمانان شما خواهند پيوست .

روز رستاخيز

ـ اگر خواب ببينيد در انتظار روز رستاخيز هستيد ، علامت آن است كه دوستان با فريب و نيرنگ از عواطف و احساسات شما براي غارت ثروتي كه در دست داريد ، سوء استفاده مي كنند .

ـ اگر دختري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه بايد نسبت به توجه مردان ثروتمند و صاحب مقام بي اعتنا باشد و عشق مرد صادق و درستكاري كه در نزديكي اوست بپذيرد .

روزقيامت

ـ ديدن روز قيامت در خواب ، نشانة آن است كه شما كار نيمه تمامي كه طرح ريزي آن شده با موفقيت تكميل مي كنيد .

اگر دختري خواب ببيند روز قيامت جزء گناهكاران محسوب مي شود ، نشانة آن است كه با رفتار ناشايست دوستان خود را ناراحت مي كند . اما اگر در خواب ببيند زمان مرگ فرا رسيده و تمامي مردم از ترس انباشته شده اند و همه در انتظار پايان سرنوشت خود هستند ، نشانة آن است كه در فراز و نشيب هاي زندگي دوستان به او كمكي نخواهند كرد .

روزنامه
ديدن روزنامه در خواب ، علامت آن است كه در معاملات نيرنگهايي آشكار صورت مي گيرد كه بر شهرت شما تأثير منفي مي گذارد .

 اگر خواب ببينيد مشغول انتشار روزنامه اي هستيد ، نشانة آن است كه موقعيتهايي جديد در زندگي به دست مي آوريد و در سايه اين مو قعيتي موفق مي شويد به كشورهاي خارج مسافرت كنيد و در آنجا دوستاني جديد بيابيد .

ـ اگر خواب ببينيد مي كوشيد روزنامه اي مطالعه كنيد اما موفق به اين كار نمي شويد ، نشانة آن است كه در كاري شكست مي خوريد .

روستا

ـ اگر خواب ببينيد در روستايي زندگي مي كنيد ، علامت آن است كه همواره از سلامتي كامل بهره مند خواهيد بود .

ـ اگر كسي خواب ببيند از خانة روستايي كه زمان جواني در آن مي زيسته است ديدار مي كند ، علامت آن است كه خبرهايي دلپذير از طرف دوستاني كه دور از او زندگي مي كنند به دستش خواهد رسيد .

ـ ديدن روستايي ويران شده در خواب ، علامت آن است كه دردسر يا اندوهي به زودي گريبانتان را خواهد گرفت .

روسري

ـ ديدن روسري گرانبها در خواب ، نشانة آن است كه در آينده مشهور و موفق مي شويد .

ـ ديدن روسري كهنه و بي بها در خواب ، علامت آن است كه ناچار ثروت خود را با ديگران مي دهيد .

روغن

ـ اگر خواب ببينيدبه چيزي روغن مي ماليد ، علامت آن است كه براي روبرو شدن با برخي از حوادث نيرويي زياد صرف خواهيد كرد .

ـ ديدن مقدار زيادي روغن در خواب ، علامت دست زدن به اقدامات لذتبخش فراوان است .

3ـ اگر كسي خواب ببيند روغن خريد و فروش مي كند ، علامت آن است كه روابط عاشقانه اي ناموفق را تجربه خواهد نمود زيرا توقع او بيش از حد معمول است .

4ـ اگر زني خواب ببيند به روغن آغشته است ، نشانة آن است كه به پيشرفتهاي غيرقابل باور دست خواهد يافت .

ريش

اگر در خواب ريش ببينيد ، نشانة آن است كه با فردي به بحث و مخالفت خواهيد پرداخت ، و براي پيشي گرفتن از او تلاش فراواني خواهيد و در اين مقداري پول از دست خواهيد داد .

ـ اگر در خواب زني را ببينيد كه ريش دارد ، نشانة معاشرت بيهوده است و بيماري طولاني .

ـ اگر خواب ببينيد كسي ريش شما را مي كشد ، دلالت بر آن دارد كه ثروت خود را از دست مي دهيد و براي جبران آن به كارهايي پرخطر رو خواهيد آورد .

ـ اگر خواب ببينيد ريش خود را شانه مي زنيد ، دلالت بر آن دارد كه غرور و خود خواهي شما موجب تنفر و خشم دوستان مي شود .

ـ اگر زني خواب ببيند ريش مردي را تحسين مي كند ، دلالت بر آن دارد كه از همسر فعلي خود طلاق خواهد گرفت ، و در ازدواج دوم خود ناموفق خواهد بود .

ريل راه آهن

1ـ ديدن ريلهاي راه آهن در خواب ، علامت ان است كه ناگاه در مي يابيد كه كارتان به مراقبت و توجه بيشتري نياز دارد ، زيرا دشمنان مي كوشند جاي شما را اشغال كنند . اگر دختري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه براي ديدار از دوستان به سفر خواهد رفت .

ـ ديدن مانعي روي ريلهاي راه آهن در خواب ، نشانة آن است كه كسي پنهاني به شما خيانت مي كند .

راه رفتن روي ريل راه آهن در خواب ، نشانة روبرو شدن به اوقاتي لبريز از نگراني و كارهايي دشوار است .

ـ گذاشتن از روي ريل راه آهن در خواب ، علامت آن است كه از كارهاي دستي اي كه با مهارت انجام مي دهيد شادي بزرگي به دست مي آوريد .

ـ اگر خواب ببينيد آبي زلال از روي ريل راه آهن عبور مي كند ، علامت آن است كه لذتجويي ، زندگي شما را به ويرانه اي مبدل مي كند ، اما ديگر بار براي ساختن زندگي خود به پا خواهيد خاست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ADS

    خبرگزاری ایلیا


    تعبیر خواب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 577
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,151
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,622
  • بازدید ماه : 1,622
  • بازدید سال : 41,102
  • بازدید کلی : 2,095,619
  • کدهای اختصاصی